מנעולן בירוחם

מנעולן מוסמך
באישור משרד המשפטים - ישראל
דירוג לקוחות: (135)
5/5

שירותי מנעולן מוסמך לבית ולרכב 24 שעות. חייגו עכשיו ונגיע תוך 20 דקות

מנעולן באישור המשטרה
באישור משטרת ישראל

צור קשר

סרטונים

שירותי פריצה ומנעולנות  24 שעות.

שירות מהיר, אדיב, ומקצועי.

מחירים זולים!!!

 

ביקורות והמלצות

מגן אברהם – רשת מנעולנים ארצית הינה חברה מובילה בתחום המנעולנות בישראל, ומספקת שירותי מנעולנות מקצועיים ברחבי הארץ. החברה מאפשרת ללקוחותיה לקבל שירות מקצועי 24/7, כולל שבתות וחגים, ומציעה מגוון רחב של שירותי מנעולנות כגון פריצת מנעולים, החלפת מנעולים, התקנת מנעולים, שירותי מנעולנות לרכב, כספות ועוד. החברה מתגאה במקצועיות ובאמינות של המנעולנים שלה, ומשתדלת לספק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר.

חברתינו מציעה שירותי מנעולנות ופתרונות אבטחה מקיפים ומגוונים ללקוחות ברחבי הארץ. המומחיות והניסיון שלנו בתחום המנעולים מאפשרים לנו לספק מענה מקצועי ומהיר לכל בעיה בתחום הבטיחות.

מנעולנים בירוחם - צוות מנצח

אנו מציעים שירותי מנעולן מקצועיים ומהירים בירוחם והסביבה.

אנו מבצעים פריצת מנעולים לכל סוגי הדלתות והמנעולים, בין אם מדובר בבית פרטי, משרד, חנות או רכב. הצוות שלנו מיומן ומקצועי ומצויד בכלי עבודה מתקדמים כדי לפתור את הבעיה במהירות וביעילות.

אנו זמינים גם לפריצת רכבים במקרה שאיבדת את המפתחות או שהם נשארו בתוך הרכב. הצוות שלנו יגיע אליך במהירות ויפתח את הרכב בצורה מקצועית ובלי לגרום נזק לרכב שלך.

אצלנו ניתן גם לקבל שירות של תיקוני מנעולים, החלפת מנעולים ישנים ולהתקנת מנעולים חדשים בבתים ומבנים מסחריים. כמו כן, אנחו מציעים שירותי ייעוץ והתאמת מנעולים למתאימים לצרכים שלך ולתקציב שלך.

צוות המנעולנים שלנו פעיל בכל שעות היום והלילה 24 שעות, ואנו מבטיחים שנגיע אליך במהירות ונספק לך שירות מקצועי ואמין.

אם אתה נעול מחוץ לבית שלך, או שאתה זקוק לשירותי מנעולן, אל תהסס לפנות אלינו כבר עכשיו. 

השירותים שלנו בירוחם

פורץ מנעולים

לחץ כאן

פורץ מנעולים

אנו נותנים שירות פורץ מנעולים 24/7 ובכך מבטיחים זמינות מיידית כאשר אתם זקוקים לשירות שלנו. אנחנו מיומנים ומקצועיים ומציעים שירותי חירום לפתרון מיידי. אנחנו מתמחים בפריצת כל סוגי המנעולים כמו: מנעולי דלתות, מנעולי תיבות דואר, מנעולי אופניים ועוד.
למידע נוסף

פורץ מנעולים בירוחם

מגן אברהם מנעולן מקצועי בירוחם שמציע שירותי פריצת מנעולים ורכבים בכל האזור.

אם אתם זקוקים לפריצת מנעולים בדלתות, מנעולי חשמל, מנעולי בטיחות או מנעולי מכוניות, אנחנו זמינים לשירותכם 24/7. הצוות המיומן והמקצועי שלנו מאפשר לנו לספק שירות מהיר ואמין ללקוחותינו.

אנו מבצעים פריצת מנעולים לכל סוגי הדלתות והמנעולים, וגם תיקוני מנעולים והחלפות מנעולים. אנחנו מתמחים גם בפריצת מנעולים לרכבים, ומספקים שירות מהיר ואמין למנעולי רכב, כולל רכבי יוקרה ורכבים מסחריים.

אנחנו גאים בשירות הלקוחות שלנו ובתפקיד המכריע שאנו מספקים כדי לסייע לאנשים לחזור לפעילותם הרגילה כמה שיותר מהר. אנו מבטיחים לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולעזור ללקוחותינו לפתור בעיות מנעולים בצורה מקצועית ובמהירות.

אם אתם נעולים מחוץ לבית שלכם או שאתם זקוקים לפריצת מנעולים מיידית, אל תהססו לפנות אלינו בכל שעה.

פריצת מנעול לדלת

מצבים שנזדקק לפורץ מנעולים

נזדקק לפריצת מנעול במקרים הבאים:

  • המפתח אבד או נשבר.
  • הרכב נעול והמפתח נשכח בתוכו.
  • הכספת מסרבת להיפתח.
  • המנעול לשער חלוד או בלוי.
  • הצילינדר בדלת מסתובב והדלת לא נפתחת.
  • הקוד למנעול נשכח.
  • הסוויץ ברכב נתקע. 

פורץ רכבים

לחץ כאן

פורץ רכבים

פורץ רכבים 24/7 כולל שירותי חירום -אני מציע שירותי פריצת רכבים ושירותי חירום בכל שעה, כולל חגים ובסופי שבוע.אני מבצע פריצת רכבים בכל סוגי הרכבים, כולל אופנועים, רכבי יוקרה ומשאיות.במקרה חירום, כמו לכודים, או ילד נעול ברכב, אני מגיע מיד למקום ומספק שירות מהיר ומקצועי כדי לפתור את הבעיה במהירות וביעילות.
למידע נוסף

פורץ רכבים בירוחם

פורץ רכבים מקצועי בירוחם אצלנו מציעים שירותי פריצת רכבים באזור ירוחם.

אם אתם זקוקים לפריצת רכבים בירוחם, אנחנו כאן כדי לעזור לכם. הצוות המיומן והמקצועי שלנו מספק שירות מהיר ואמין ללקוחותינו, ואנו זמינים לשירותכם בכל שעה.

אנחנו מתמחים בפריצת מנעולי רכב מכל סוג ודגם, ואנו מאפשרים ללקוחותינו לחזור לרכבם במהירות וביעילות. בנוסף לפריצת מנעולי רכב, אנו גם מספקים שירותי תיקון והחלפת מנעולי רכב, ומאמינים בתמיכה בלקוחותינו לאורך כל הדרך.

אנו מבטיחים לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותינו, ודואגים להגיע לפתוח את הרכב שלכם בצורה מהירה ויעילה. 

פורץ רכבים

צוות המיומן והמקצועי שלנו משתמש בכלי עבודה מתקדמים ובטכנולוגיות חדשות ביותר כדי לפתוח רכבים בצורה חלקה ובלי לגרום נזק לרכב שלכם. אנו מאמינים שהעבודה המקצועית והיעילה שלנו מאפשרת ללקוחות לחזור לנהיגה תוך זמן קצר ובמחיר נוח.

אנו מתחייבים לספק שירות מהיר, אמין ובמחירים הוגנים לפתיחת רכבים בירוחם והאזור המסביב. אנו זמינים לשירותכם בכל שעה של היום והלילה, ואנו מציעים שירותי פתיחת רכבים לכל סוגי הרכבים, כולל רכבי פרטיים, מסחריים ומשאיות.

אם אתם מתקשים לפתוח את הרכב שלכם, אנחנו כאן כדי לעזור לכם. כדי לקבל שירות מהיר ואמין לפריצת רכבים בירוחם ללא נזק, אנא צרו קשר עם צוות המנעולן שלנו עוד היום.

פורץ דלתות

לחץ כאן

פורץ דלתות

קרה לכם שהגעתם לדלת ביתכם וגיליתם שמפתחות הבית אבדו או נגנבו? פורץ דלתות הוא הפתרון שלכם. אנו מתמחים בפריצת דלתות נעולות, או במקרה של דלת טרוקה. דלתות עם מנעולים פשוטים או מורכבים, דלתות עם מערכת אבטחה מתקדמות.
למידע נוסף

פורץ דלתות בירוחם

פריצת דלת – כשאתם נעולים מחוץ לביתכם או משרדכם, ואין ברשותכם מפתח זמין, אנחנו כאן עבורכם. נשלח לכם מנעולן מומחה בירוחם, חברתינו מציעה שירותי פריצת דלתות בצורה מהירה ואמינה. אנו מבינים כמה חשוב ללקוחותינו לקבל שירות מקצועי ואמין כדי לפתוח דלתות בצורה חלקה וללא נזק.

הצוות המיומן והמקצועי שלנו משתמש בכלי עבודה מתקדמים ובטכנולוגיות חדשות ביותר כדי לפרוץ דלתות בצורה חלקה ובלי לגרום נזק לדלת או למנגנון הנעילה. אנו מאמינים שהעבודה המקצועית והיעילה שלנו מאפשרת ללקוחות לחזור למגורים או למשרדם בצורה מהירה ובמחיר נוח.

אנו מתחייבים לספק שירות מהיר, אמין ובמחירים הוגנים לפריצת דלתות מכל סוג בירוחם והאזור. המנעולנים שלנו זמינים לשירותכם בכל שעות היום, ואנו מציעים שירותי פריצת דלתות לכל סוגי הדלתות, כולל דלתות פנים, דלתות כניסה, דלתות טרוקות ועוד.

פריצת מנעול לדלת

מתי נתקשר לפורץ דלתות?

  • פריצת דלתות לאחר אובן מפתחות .
  • פריצת דלת עם מפתח שבור בתוך הצילינדר (ישנם מקרים בהם ניתן לחלץ את המפתח השבור).
  • פריצת צילינדר לדלת.
  • פריצת סגר עליון לדלת.
  • פריצת דלת ללא נזק. באמצעות כלים המדמים מפתח מקורי.
  • פריצת דלת טרוקה (דלת לא נעולה).
  • מנעול כספת לדלת.

פורץ כספות

לחץ כאן

פורץ כספות

אם אתם מחפשים שירותי פריצת כספות אמינים ומקצועיים, הגעתם למקום הנכון. אנו מציעים שירותי פריצת כספות 24 שעות, כולל כספות ביתיות, כספות משרדיות וכספות גדולות.בנוסף לפריצת כספות, אנו מציעים גם שירותי תיקון והשמשת כספות. השירותים שלנו זמינים 24 שעות ביממה. ,
למידע נוסף

פורץ כספות בירוחם

פריצת כספת – הצוות המיומן והמקצועי שלנו מתמחה בפריצת כספות שונות, כולל כספות דיגיטליות, כספות מכניות, וכספות אלקטרוניות. אנו משתמשים בציוד ובכלים מתקדמים ובטכנולוגיות חדשות ביותר כדי לפרוץ כספות בצורה חלקה ובלי לגרום נזק לכספת או למנגנון הנעילה. אנו מאמינים שהעבודה המקצועית והיעילה שלנו מאפשרת ללקוחות לגשת לכספת שלהם בצורה מהירה ובמחיר נוח.

אנו מתחייבים לספק שירות מהיר, אמין ובמחירים הוגנים לפתיחת כספות בירוחם והסביבה. אנו מעניקים שירות 24/7, כולל שירותי חירום. אנחנו מציעים שירותי פריצת כספת לכל סוגי הכספות.

פריצת כספת ביתית

מנעולן מגן אברהם, מומחה בפריצת כספות מירוחם . אנו מבינים שכשמדובר בכספות, כל פעולה חיונית ומבוקשת חייבת להתבצע במהירות, במקסימום יעילות ובמינימום נזק לכספות עצמן. עם זאת, במצב כזה שכספת לא נפתחת, אתם צריכים מקצוען כדי לפרוץ אותו.

אצלנו מספקים שירותים מקצועיים ואמינים ללקוחותינו בכל שעה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהכספות שלכם יפתחו עם מינימום נזק ובמהירות.

בנוסף לפתיחת כספות, אנו מתמחים גם בהתקנת כספות, תיקון כספת, והשמשת כספות לאחר פריצה.

טפט לדלת

לחץ כאן

טפט לדלת

טפט לדלת הוא פתרון יעיל ופשוט לשדרוג הבית בצורה מהירה וזולה. בנוסף, טפט לדלת יכול להוסיף לדלת מספר יתרונות נוספים. הוא מסייע לשמור על דלתות ישנות, מגיע עם דבק מתקדם שמאפשר תפיסה חזקה ועמידה לאורך זמן.
למידע נוסף

טפט לדלת בירוחם

התקנת טפט לדלת – ציפוי דלתות הוא אחד הדרכים הפשוטות והמהירות להעניק לדלת שלכם מראה חדש ומרענן.

טפט לדלת יכול לתת מראה מעוצב ויוקרתי יותר. התקנת טפט לדלת הוא תהליך מורכב אך מהיר, ובסופו של דבר תקבלו דלת חדשה ומרהיבה במחיר מנצח.

כדי להתקין טפט לדלת תצטרכו לבחור טפט המתאים לסגנון ולצבעי הבית, וכמובן לקחת מידות של הדלת. ניתן להתקין את הטפט על פני הדלת באמצעות דבק חזק שקיים כבר בטפט עצמו.

כדי להבטיח שהתוצאה תהיה איכותית ועמידה לאורך זמן, כדאי לבקש את השירותים של המומחה שלנו בתחום ההתקנה, שיכול לספק לכם ייעוץ מקצועי ולבצע את ההתקנה בצורה הנכונה. בנוסף, כדאי לבחור בטפט איכותי המתאים לתנאי החדר ולסגנון העיצוב שלכם כדי להבטיח גם איכות ועמידות החומר, וגם מראה מהמם לדלת הישנה שלכם.

תמונה לדלת מעוצבת

החלפת צילינדר

לחץ כאן

החלפת צילינדר לדלת

אנו מבצעים החלפת צילינדר לדלת במהירות וביעילות. אנחנו מתאימים את הצילינדר למנגנון הקיים בדלת כדי להבטיח תאימות מושלמת. החלפת צילינדר לדלת תתבצע בצורה מקצועית, יעילה ובמחיר הוגן. צוות המומחים שלנו זמין 24/7 וישמח לסייע לכם בכל בעיה או שאלה בנושא.
למידע נוסף

החלפת צילינדר בירוחם

צילינדר לדלת – החלפת הצילינדר הוא תהליך חשוב ופשוט המאפשר להגביר את הבטחון של הבית או המשרד שלכם. אם אתם גרים בירוחם ומחפשים מנעולן להחלפת צילינדר מוגן פריצות, אני יכול להמליץ לכם על שירותי מנעולן מקצועיים ומהירים באזור.

כשמדובר על החלפת צילינדר, חשוב לבחור בצילינדר מוגן פריצות ואיכותי שיספק את הבטחון הטוב ביותר לביתכם או למשרדכם. הצילינדר צריך להיות עמיד ומחזיק מעמד למגוון תנאים והתקנים כגון רוחב הדלת, רמת הגנה וכו'. בנוסף, עם הטכנולוגיות החדישות ישנם צילינדרים עם מערכת אבטחה נוספת כמו יציקת פלדה נגד שבירה וקידוח להגנה על המנגנון הפנימי של המנעול.

המנעולן שלנו יגיע אליכם עם מגוון צילינדרים איכותיים ומותאמים לצרכים המדויקים שלכם. הוא יוכל לסייע לכם לבחור בצילינדר המתאים לדלת הבית שלכם ולהתאים את הפתרון הטוב ביותר לצרכים שלכם.

רמת בטיחות לצילינדר

קיימים כמה סוגי צילינדרים לדלתות שמתאימים לדרישות התקן בישראל, ולרמות שונות של אבטחה. הנה כמה דוגמאות:

  1. צילינדר סטנדרטי– זהו סוג צילינדר פשוט וזול שנמצא ברוב הדלתות הרגילות. הוא לא מאובטח מספיק ונחשב קל לפריצה.

  2. צילינדר מוגן פריצות – צילינדר זה מצוי בדלתות המאובטחות יותר, ולעיתים גם בדלתות רגילות. הוא מיוצר מחומרים איכותיים ועמידים יותר בפני פריצה מאשר צילינדר רגיל. לרוב צילינדר זה יגיע עם כרטיס בקרת שכפול מפתחות.

  3. צילינדר למנעול חכם – צילינדר מתקדם זה משלב טכנולוגיית חשמל ומאפשר פתיחה ונעילה של הדלת באמצעות קוד או מפתח אלקטרוני. צילינדר מאוד מאובטח ומאפשר מעקב מדוייק יותר על כניסה ויציאה מהבית.

מנעול לדלתות פנים

כדי לבחור את הצילינדר המתאים לדלת שלכם,מוזמנים לפנות אלינו לקבלת לייעוץ ולהתאמה אישית ללא תשלום.

מנעולן רכב

לחץ כאן

מנעולן רכב

שירותי מנעולן רכב מקצועיים. אני מספק שחזור ושכפול מפתחות לרכב במקום, אני מתמחה גם בביטול קודן לרכבים, כולל רכבים חשמליים. אני מציע גם שירותי תיקון סוויץ לרכבים, כולל שיפוץ. אני משתמש בציוד מקצועי ובטכנולוגיות מתקדמות כדי להבטיח שהפעולות יבוצעו בצורה בטוחה ואמינה. אני זמין 24/7.
למידע נוסף

מנעולן רכב בירוחם

מנעולן רכב – כשמדובר בבעיה בנעילת הרכב, חשוב לפעול מהר ולפתור את הבעיה בצורה מקצועית ובטוחה. כמו כן, חשוב להיות מוכן ולהכיר מנעולן מקצועי שיכול לסייע במצבי חירום כאלו.

מנעולן רכב בירוחם, אנו מתמחים בפתרון בעיות נעילה עבור רכבים שונים. עם שנות ניסיון רב, וידע מעמיק בתחום, אנחנוו מציעים מגוון שירותי מנעולנות לרכבים, כולל:

1. שירות שחזור מפתחות – במידה ואיבדת את המפתחות לרכב שלך או שהם ניזוקו, אנו מסוגלים לשחזר מפתחות לרכב שלך במהירות ובצורה מקצועית.

2. שכפול מפתח – במידה ואתה זקוק לשכפול מפתח לרכב שלך, אנו מציעים שירותי שכפול מפתחות מקצועיים ומהירים לכל סוגי הרכבים.

3. קידוד שלט – אנו מספקים שירותי קידוד שלט לרכב שלך, כך שתוכל לפתוח ולנעול את הרכב בקלות.

4. ניתוק קודן לרכב – במידה ואתה נתקעת בגלל קודן לרכב, אנו יכולים לסייע ולנתק את הקודן במהירות ובמחיר סביר.

5. סוויץ לרכב – במקרה שהסוויץ תקול או עובד קשה.

כל אלו הם שירותים נפוצים שמנעולן רכב יכול לספק. השירותים עשויים להשתנות בהתאם לצרכי הלקוח.

שכפול מפתח לרכב

 

 

מחירון - מנעולן כללי

  • ביקור מנעולן 249 - 149 ₪

    הזמנת מנעולן לאבחון תקלה - דמי ביטול

  • פריצת מנעול תליה 549 - 249 ₪
  • התקנת צילינדר משונן 299 - 199 ₪

    צילינדר סטנדרטי לדלת עץ, דלת אלומיניום

  • החלפת צילינדר לדלת 649 - 299 ₪

    דלת פלדלת סטנדרטית

  • פריצת סגר עליון 549 - 299 ₪
  • התקנת סגר עליון לדלת 299 - 149 ₪
  • פריצת דלת עץ 349 - 249 ₪
  • פריצת דלת טרוקה 499 - 249 ₪
  • פריצת דלת פלדלת 399 - 299 ₪
  • החלפת מנגנון רב-בריח 699 - 549 ₪
  • החלפת מנגנון חוסם 1399 - 999 ₪
  • החלפת ידיות לדלת 399 - 249 ₪

    ידית סטנדרטית לפי סוג הדלת

  • התקנת מנעול כספת לדלת 699 - 399 ₪
  • גומי איטום לדלת 299 - 249 ₪
  • גומי איטום לממד 549 - 399 ₪
  • קיצור דלת ממד 799 - 599 ₪
  • פריצת מנעול תיבת דואר 249 - 199 ₪

מחירון - לרכב

  • ביקור מנעולן רכב 249 - 149 ₪

    הזמנת מנעולן לאבחון תקלה - דמי ביטול

  • מחיר פריצת רכב 349 - 249 ₪
  • פריצת רכב גרמני 699 - 399 ₪

    רכבי נעילת וואקום

  • פריצת רכבי יוקרה 499 - 899 ₪
  • תיקון / החלפת סוויץ 849 - 349 ₪
  • ניתוק קודן לרכב 649 - 299 ₪
  • שכפול מפתח לרכב 549 - 249 ₪
  • שחזור מפתח לרכב 1849 - 499 ₪

מחירון - כספות

  • דמי ביקור 249 - 149 ₪

    הזמנת מנעולן לאבחון תקלה - דמי ביטול

  • פריצת כספת ביתית 399 -249 ₪
  • פריצת כספת דיגיטלית 449 - 249 ₪
  • פריצת כספת משרדית 599 - 399 ₪
  • פריצת כספות ענק 1499 - 699 ₪
  • תיקון כספת ביתית 449 - 249 ₪
  • תיקון כספת משרדית 649 - 399 ₪
  • תיקון כספות ענק 1699 - 799 ₪
  • החלפת מנעול כספת ביתית 349 - 199 ₪
  • החלפת מנעול כספת משרדית 449 - 299 ₪
  • החלפת מנעול כספות ענק 1199 - 599 ₪

מנעולנים בקרבת מקום

פורץ דלתות

מנעולן באופקים

צור קשר המלצות פורץ מנעולים פורץ רכבים פריצת דלת פורץ כספות טפט לדלת החלפת צילינדר מנעולן רכב ניווט: צור קשר המלצות פורץ מנעולים פורץ רכבים

קרא עוד »
פריצת דלת

מנעולן בדימונה

צור קשר המלצות פורץ מנעולים פורץ רכבים פריצת דלת פורץ כספות טפט לדלת החלפת צילינדר מנעולן רכב ניווט: צור קשר המלצות פורץ מנעולים פורץ רכבים

קרא עוד »
פורץ דלתות

מנעולן בבאר שבע

צור קשר המלצות פורץ מנעולים פורץ רכבים פריצת דלת פורץ כספות טפט לדלת החלפת צילינדר מנעולן רכב ניווט: צור קשר המלצות פורץ מנעולים פורץ רכבים

קרא עוד »