מנעולן בתל אביב

מנעולן מוסמך
באישור משרד המשפטים - ישראל
דירוג לקוחות: (276)
5/5

שירותי מנעולן מוסמך לבית ולרכב 24 שעות. חייגו עכשיו ונגיע תוך 20 דקות

מנעולן באישור המשטרה
באישור משטרת ישראל

צור קשר

סרטונים

צוות שלם של מנעולנים בתל אביב 24/7.

שירות מהיר, אדיב, ומקצועי.

מחירים זולים!!!

לקוחות ממליצים

פורץ מנעולים בתל אביב: הכי טובים באזור!

מחפשים מנעולן בתל אביב? זקוקים לפורץ רכבים? הכספת נעולה ונזקקתם לפורץ כספות מתל אביב?

אצלנו ב'מגן אברהם-רשת מנעולנים ארצית' ישנם מנעולנים מקצועיים מהטובים באזור תל אביב. זמינות מיידית 24 שעות. בכל פעם שאנו צריכים שירותי מנעולן, הדבר הראשון שעשוי לעלות בדעתנו הוא "איפה אני יכול למצוא מנעולן קרוב אלי?" כאשר מדובר בבחירה שקשורה לאבטחת ביתנו, רכושנו ומשפחתנו, חשוב לוודא שבוחרים במנעולן מקצועי ואמין. לכן, אם אתם מחפשים פורץ מנעולים בתל אביב, המרחק אכן חשוב, אך חשוב יותר למצוא מנעולן איכותי, אמין, ומקצועי. רוצים לדעת איך מוצאים מנעולן אמין בתל אביב?

מנעולן בתל אביב

מנעולנים בתל אביב - הסיבות שאתם בוחרים בנו

בעיר כמו תל אביב יפו ישנם עשרות מנעולנים, חשוב לדעת למה לבחור במנעולן ספציפי. לכן, אנו רוצים להציע לכם מספר סיבות מדוע אתם בוחרים בנו כמנעולנים בתל אביב:

1. זמינות – אנו מבינים שבזמן חירום אתם זקוקים לסיוע מיידי. לכן, אנו זמינים 24/7 ואנו מגיעים למקום במהירות על מנת לסייע לכם.

2. מקצועיות – כמנעולן מקצועי, אנו מספקים שירותי מנעולים שונים ללקוחותינו. אנו משתמשים בציוד המתקדם והחדש ביותר כדי להבטיח שכל התיקונים יעשו בצורה מקצועית ובטוחה.

3. אמינות – אנו מאמינים כי אמינות היא חשובה ללקוחותינו. אנו מבטיחים כי נשאיר את המקום נקי ומסודר ושהתיקון יעשה בצורה יסודית ולא יגרום נזק לסביבה.

4. מחירים סבירים – אנו מאמינים כי כל אחד צריך לקבל את השירות המקצועי הנדרש לו, ולכן אנו מציעים מחירים סבירים ומתאימים לכל תקציב.

5. ניסיון – הצוות שלנו עם ניסיון של עשור בשטח, אנו מספקים לכם שירותי מנעולנות מקצועית ברמה שלא הכרתם.

שירות מהיר גם בזמן ההפגנות בתל אביב

אנחנו ב-"מגן אברהם" מתמחים בשירותי מנעולנות מהירים ואמינים במרכז העיר ובכל חלקי העיר תל אביב. בעידן הנוכחי, בו הפגנות ואירועים לא צפויים עשויים להתרחש בכל עת, חשוב להיות מוכנים ולדעת שיש לכם מנעולן אמין ומקצועי שנמצא בקרבת מקום ויכול לפתור כל בעיה במהירות ובאופן יעיל.

שירות מהיר ואמין – אנחנו גאים בצוות המנעולנים המיומנים והמנוסים שלנו, המוכנים להגיע אליכם בכל שעה של היום והלילה, גם בזמן הפגנות בעיר תל אביב. עשוי להיות שאתם נתקעים מחוץ לדלת הבית שלכם, שכחתם את המפתח בתוך הרכב או שהמנעול נתקע – צרו איתנו קשר ואנחנו נגיע אליכם במהירות ונפתור את הבעיה באופן מקצועי ומהיר.

בלי קשר לדעה פוליטית או מדינית בעד הרפורמה, או נגד. אנו נתקלים לא מעט במצבי חירום בתל אביב דווקה בזמני ההפגנה.  ידוע שיש פקקים וחסימת כבישים בחלקי העיר, דבר המהווה בעיה להגיע במהירות ללקוח שזקוק למנעולן בעיר. לכן פרסנו מספר גדול יותר ברחבי תל אביב, גם בדרום תל אביב, גם בצפון תל אביב, וכמובן במרכז העיר. הצוות שלנו לרוב רכוב על דו גלגלי כמו אופנוע, אופניים חשמליים, או קורקינט, בכדי לתמרן במעברים צרים ולהגיע מהר ככל האפשר להעניק שירות מהיר ואיכותי. 

שירותים נפוצים בהפגנות תל אביב

כמו שצויין בפסקה הקודמת, החלה עליה חדה בביקוש מנעולן תושב תל-אביב בזמני ההפגנות בדרך השלום, קיבוץ גלויות, או קפלן. רוב המפגינים מגלים שנזקקו לשירות מנעולן מכמה סיבות.

  • פריצת דלת טרוקה – דלת ללא ידית חיצונית, כמו בדלתות מעוצבות, דלתות הרמטיקס, או דלת בעלת ידית קבועה. יציאה מהירה ללא תשומת לב שהמפתח נשאר בבית, אבד, או נשאר בצידו הפנימי של הדלת. מצריכה שירות מהיר לפריצת הדלת. (פריצה מקצועית ללא נזק למנעול או לדלת).
  • פריצת רכב בתל אביב – גם כאן החלה עליה חדה במקרה הזמנת שירותי מנעולן לרכב, לרוב הלקוח איבד את המפתח במהלך מהומות ההפגנה, או שהדלת נסגרה והמפתח נשכח ברכב או בתא המטען (בגז' הרכב). המנעולן שלנו מגיע במהירות לעזור גם במקרים אלו.
  • פריצה והחלפה – לרוב מדובר בלקוח שמפתחות הבית אבדו או נעלמו לו, במקרה זה המנעולן פורץ את הדלת על ידי קידוח במנעול הדלת, מגיע לחלק הפנימי של מנגנון הדלת, מבצעה פריצה ללא נזק למנגנון ע"י שימוש בכלים מקצועיים, פותח את הדלת ועובר לשלב הבא, החלפת מנעול לדלת. (מקרה זה נפוץ גם בדלתות פלדלת כגון "רב בריח", "שריונית חסם", ו"רשפים". וגם בדלתות עץ כמו "פלרז", "דלתות היבואן", נעילה מגנטית).

לרוב אלו המקרים הנפוצים ביותר בתקופה זו בה ההפגנות בעיר מתרחשות.

נקודה חשובה לציון. חשוב לזכור שאנו עם אחד, אחים, ומשפחה. הדעה הפוליטית, או התפיסה והאמונה של כל אחד יכולה להיות שונה, וזה בסדר. נשמור על אחדות בינינו כעם, על אהבה כלפי כל אחד מתוכנו. זה הסוד האמיתי להצלחה שלנו.

מנעולן בתל אביב - שאלות נפוצות

  1. מקצועיות וניסיון – כמנעולן מקצועי, אני יכול להבטיח לך שאני עם ניסיון רב בתחום ויש לי כלים וטכנולוגיות מתקדמות כדי לטפל בכל מצב.

  2. מהירות וזמינות – כמנעולן זמין 24/7, אני מתחייב להגיע אליך במהירות ולפתור את הבעיה שלך במהירות וביעילות.

  3. חסכון בכסף – כמנעולן מומלץ ומקצועי, אני יכול לתת לך ייעוץ מקצועי ולהציע לך פתרונות יעילים וזולים לבעיות שונות בכלי הנעילה.

הלשונית מחוברת למוט או בורג ארוך, מובנה בתוך המנגנון. פעולת פתיחת הדלת ע"י סיבוב הצילינדר או הורדת הידית במצב תקין, אמורה לדחוף את המוט לתוך המנגנון.

במקרה שחלק ממערכת המנגנון שחוק בלוי או שבור, המנגנון מתקשה לדחוף את המוט פנימה.

לרוב זוהי נורת אזהרה לפני שהמוט מתנתק ולא מגיב לחלוטין. ההמלצה שלי היא להחליף מנגנון לדלת לפני שנגיע למצב שהדלת פשוט לא תיפתח.

במקרים שהמפתח מתקשה להיכנס למנעול מומלץ להחליף מנעול בדחיפות. לרוב המקרה רק מחמיר, וכנראה שנזדקק להזמין פורץ מנעולים אם לא נדאג להחלפה בזמן.

אך לפני הזמנת מנעולן, יש כמה טיפים שאולי יכולים לעזור.

  1. סיבוב הרוזטה: בדקו אם הרוזטה (הטבעת החיצונית שמגינה על הצילינדר) לא הסתובבה, ניתן לסובב אותה בחופשיות ע"י סיבוב קל עם קצה המפתח.
  2. רססו מעט שמן לצילינדר: פעולה זו יכולה לעזור במקרה שאין אפשרות לפתוח את הדלת בלבד. שימון צילינדר מזיק בעתיד הקרוב יותר.
  3. בדקו מפתח נוסף: יכול להיות שהפתח עקום או שחוק, דבר היוצר התנגדות עם חלקי הצילינדר.

במקרים בהם הידית לדלת חופשיה, רופפת, או נשלפת בקלות. ניתן לבדוק אם מדובר בחיזוק בורג בלבד.

לידית יש בורג אלן במידה 3 מ"מ לרוב בצד הפנימי של הדלת. ניתן להדק את הבורק ולראות אם אכן הדבר עזר לקיבוע הידית.

במקרה והדבר אינו מועיל, כנראה שהמוט המוביל ( המחבר בין הידיות) שבור או בלוי. אם המצב הוא כך, מומלץ להזמין מנעולן מוסמך להחליף לידית חדשה.

חשוב לדעת!! המוט עובר דרך טבעת במנגנון הדלת, פעולה לא נכונה יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך למנגנון.

השירותים שלנו

פורץ מנעולים

לחץ כאן לפרטים

פורץ מנעולים

המפתח אבד? המנעול נתקע? המפתח נשבר? כנראה שאתם זקוקים לפורץ מנעולים מוסמך.פורץ מנעולים זהו תחום מורכב. לכל מנעול שיטת פריצה שונה.אצלנו המטרה העליונה היא קודם כל לבצע פריצה ללא נזק, או במינימום נזקים. לרוב גם ניתן להשמיש את המנעול.
למידע נוסף

פורץ מנעולים בתל אביב

פורץ מנעולים בתל אביב – החברה שלנו מציעה שירותי פריצת מנעולים וחילוץ בתל אביב ללקוחות פרטיים ועסקיים. הנסיון והמקצועיות שלנו מבטיחים פתרונות מהירים ויעילים לבעיות השונות שעשויות להיות לכם עם מנעולים.

אנו מתמחים בפריצת מנעולים של דלתות בתל אביב, מנעולי רכב, מנעולי תיבות דואר, ומנעולים תעשייתיים. המטרה שלנו היא לפתור את הבעיה שלכם במהירות ובצורה מקצועית, עם פתרונות מתאימים לצרכים שלכם.

פורץ מנעולים

לפניכם כמה סיבות שכיחות להזנמת פורץ מנעולים.

  • המפתח אבד או נשבר.
  • הרכב נעול והמפתח נשכח בתוכו.
  • פריצת מנעול אופניים
  • הכספת מסרבת להיפתח.
  • המנעול לשער חלוד או בלוי.
  • הצילינדר בדלת מסתובב והדלת לא נפתחת.
  • הקוד למנעול נשכח.
  • הסוויץ ברכב נתקע. 

פורץ רכבים

לחץ כאן לפרטים

פורץ רכבים

פריצת רכב זוהי משימה למנעולני רכב מוסמכים. חובה להשתמש בכלי פריצה מקוריים בכדי לשמור על תקינות המנעול או הדלת. ישנם כמה שיטות לפריצת רכבים. קיימים רכבים בעלי נעילת וואקום שמצריכים פריצה מדוייקת וידע רב. הפריצה מתבצעת דרך המנעול בלבד. כמו כן ישנם כלים שונים שמתאימים לכלי רכב שונים. אין לנסות בשום דרך לפרוץ רכב ללא כלים מתאימים, וללא ידע!!!
למידע נוסף

פורץ רכבים בתל אביב

ברגע שאתה נמצא מחוץ לרכב שלך והמפתחות נשארו בתוך הרכב, זה יכול להיות מצב מאוד מטריד ומתסכל. אם אתה נמצא במצב כזה ואתה בתל אביב והסביבה, ייתכן שתצטרך לפנות לפורץ רכבים כדי לפתור את הבעיה.

פורץ רכבים

שירות פורץ רכבים הוא מנעולן מקצועי המתמחה בפריצת רכבים נעולים עקב נעילת מפתחות בתוך הרכב או נעילת דלתות של הרכב בצורה לא רצויה. אנו מציעים פתרונות יעילים ומהירים לכל בעיה הקשורה לסוגי הרכבים השונים ומספקים שירות בכל שעות היממה, כך שתוכל להיות בטוח שתקבל עזרה מקצועית 24 שעות.

פורץ רכבים – האם חייב מנעולן מוסמך?

במקום לנסות לפתוח את הרכב בעזרת כלים לא מתאימים או לנסות לפתור את הבעיה בצורה עצמאית ואפילו לגרום נזק נוסף לרכב, כדאי להתקשר אלינו ונשלח לכם מנעולן מקצועי בעל כלי פריצה מתאימים לסוג הרכב שלכם. אדם לא מיומן, וכלים לא מתאימים עלולים לגרום נזק משמעותי לדלת הרכב, למנעול, ואף לגוף הרכב.

פורץ דלתות

לחץ כאן לפרטים

פורץ דלתות

מצאתם את עצמכם מול דלת שלא נפתחת לאחר יום עבודה? המפתח נגנב או אבד? הדלת נטרקה? או שהמנעול לא מגיב? כאן תזדקקו לפורץ דלתות מקצועי מתל אביב
למידע נוסף

פורץ דלתות בתל אביב

כאשר אתה מחפש שירות של פורץ דלתות, חשוב לבחור מנעולן אמין ומומלץ עם ניסיון רב ומומחיות בתחום. מנעולן מקצועי יספק לך פתרון מהיר ובטוח לפתיחת הדלת שלך, ויעשה זאת בצורה ללא נזק למנעול או לדלת שלך.

בנוסף לפתרון מהיר ויעיל, אני מספק שירות לכל הצרכים שלך בתחום הנעילה. אני מציע שירותים נוספים כמו החלפת מנעולים, תיקון מנגנון נעילה, תיקון מנעול מגנטי או חשמלי ועוד. אתה יכול להיות בטוח שתקבל שירות מקצועי ומקיף בכדי שלא תזדקק בשנים הקרובות לשירות נוסף של מנעולן.

פריצת מנעול לדלת

השירותים שלי כפורץ דלתות מוסמך ומקצועי הם:

  • פריצת דלתות לאחר אובן מפתחות .
  • פריצת דלת עם מפתח שבור בתוך הצילינדר (ישנם מקרים בהם ניתן לחלץ את המפתח השבור).
  • פריצת צילינדר לדלת.
  • פריצת דלת רב בריח, רשפים, פלדלת, שיריונית חוסם דתות כניסה, דלת פנים, אלומיניום, דלת עץ ועוד.
  • פריצת סגר עליון לדלת.
  • פריצת דלת ללא נזק. באמצעות כלים המדמים מפתח מקורי.
  • פריצת דלת טרוקה (דלת לא נעולה).
  • מנעול כספת לדלת.

פורץ כספות

לחץ כאן לפרטים

פורץ כספות

פריצת כספות מקצועית מתייחסת לפרקטיקה המיוחדת של פתיחת כספות מאובטחות מבלי לפגוע בתכולה או במארז המגן החיצוני. תרגול זה נעשה בדרך כלל על ידי מנעולנים, מומחי אבטחה, ובעלי רמה גבוהה של ידע בתחום
למידע נוסף

פורץ כספות בתל אביב

פריצה לכספת דורשת הבנה מעמיקה של סוגי הכספות השונים הקיימים. כספות משולבות הן הנפוצות ביותר ומחייבות הזנת שילוב של מספרים בסדר הנכון כדי לפתוח את הכספת. כספות מפתח דורשות הכנסת מפתח למנעול כדי לפתוח את הכספת, בעוד כספות ביומטריות דורשות סריקת טביעת אצבע כדי לקבל אישור. כספות עם נעילת זמן מחייבות את המשתמש להמתין פרק זמן מסוים לפני פתיחת הכספת, מה שמקשה מאוד על הפריצה. כספות אלקטרוניות הן המתקדמות ביותר ודורשות קוד מיוחד כדי לגשת לכספת.

פורץ כספות בתל אביב: מה צריך לדעת?

אם אתם מחפשים פורץ כספות בתל אביב, חשוב לדעת מה יש לקחת בחשבון לפני בחירת המנעולן המתאים לכם. פריצה לכספות היא עניין רציני ודורש התייחסות מקצועית ומיידית.

כיצד עובד השירות?

פריצה לכספות היא משימה מאתגרת וטכנית שדורשת יכולת מקצועית וציוד מתאים. השירות כולל הפעלת מכשור מיוחד וכלי עבודה כדי לפתוח את הכספת באופן בטוח ומדויק. עובד מקצועי צריך להיות מיומן בפעולת המכשור ולפעול בצורה מהירה ומדויקת כדי לפתוח את הכספת בזמן קצר ולא לגרום לנזק לגוף הכספת.

פריצת כספת ללא נזק

כיצד לבחור פורץ כספות מתאים?

בחירת פורץ כספות היא חשובה כמו בחירת הכספת עצמה. אחרי הכל, אתם משאירים את הכספת היקרה שלכם בידי פורץ מקצועי ואתם מצפים לקבל את הכי טוב, במחיר הכי נוח עבורכם.

כמה דברים שמומלץ לברר מול המנעולן שלכם.

1. ניסיון ומומחיות: חשוב לבחור במנעולן או בחברה עם ניסיון רב בפעילות פריצת כספות ומומחיות בתחום. על פי זה, תוכלו להיות בטוחים שהפעולה תתבצע בצורה מדויקת ובטוחה.

2. שעות פעילות גמישות: אנו עובדים בכל שעה 24/7 גם בחגים ושבתות בכדי לספק פריצה לכספת גם במצבי חירום.

3. חשיבה מחוץ לקופסה: כשאתם מחפשים פורץ כספות, חשוב לבדוק שיש לו ניסיון וידע מעמיק בתחום. אבל זה לא מספיק. פורץ כספות מצטיין גם ביכולת לחשוב מחוץ לקופסה, לחפש את הדרכים החדשות להתגבר על מנגנוני האבטחה החדשים. פורץ מקצועי יכול להתאים פתרון לכל מקרה בצורה אישית ולפתור בעיות שאינן מצטמצמות להתקן פשוט. כאשר אתם משתמשים בשירותי פורץ כספות מקצועי, אתם מבטיחים לעצמכם שהכספת שלכם תהיה בידיים טובות.

4. ניסיון ותעודות הכשרה: בחרו פורץ כספות שכבר עבד בתחום לא מעט זמן ומכיר את הפרטים והטכניקות המתאימות לכל סוגי הכספות. חשוב גם לוודא שהפורץ כספות עבר הכשרה מתאימה כזו שתעניק לו את הטכניקות המתקדמות והחדשות ביותר בתחום הפריצות כספות.

5. מחיר: אל תתפתו על מחיר זול ביותר, זה עשוי לגרום לכם לשלם בסופו של דבר יותר כסף עקב הפגיעה בכספת שלכם. חשוב לבחור פורץ כספות שמציע מחיר הוגן ומתאים לתקציב שלכם ובנוסף מעניק לכם התחייבות לא משנה כמה זמן ייקח לו לפתור את הבעיה שלכם.

6. ביקורות והמלצות: אין ספק שהמלצות וביקורות מאנשים שכבר השתמשו בשירותיו של הפורץ כספות יכולות לסייע בבחירת הפורץ המתאים עבורכם. בדקו בקפידה ברשת את הביקורות וההמלצות על הפורץ כספות שאתם מעוניינים להשתמש בשירותיו.

מידע נוסף עלפורץ כספות בתל אביב

טפט לדלת

לחץ כאן לפרטים

טפט לדלת

הדבקת טפט זהו רעיון מושלם בכדי להוסיף צבע ועניין לדלת הישנה שלכם, מבלי להחליף אותה בדלת חדשה. הרעיון של הדבקת טפט לדלת מוזילה הוצאות מיותרות בהחלפת הדלת, וגם מאפשרת לנו לבחור מבין מבחר דוגמאות רחב של טפטים,  מתוך בחירת דוגמאות מקטלוג המתחדש מעת-לעת.
למידע נוסף

טפט לדלת – תל אביב

טפט לדלת בתל אביב: דרך מהממת לשדרג את הבית שלכם

כשמדברים על עיצוב הבית, הדלת היא לעתים קרובות אחת הדברים האחרונים שאנו מתייחסים אליהם. אך הדלת היא בעצם הפרט הראשון שאנו רואים כאשר מגיעים לבית והיא חשובה לצורך התרשמות בהופעה הכללית של הבית. כאשר אתם מחפשים דרך חדשה ומרעננת לשדרג את הדלת שלכם, טפט לדלת בתל אביב עשוי להיות הפתרון המושלם.

טפט לדלת זהו פתרון חכם ויעיל לשדרג את הדלת שלכם, ללא צורך בהחלפה של הדלת עצמה או בשינוי מלא של תכנון הבית.

טפט לדלת D3

חידוש דלתות בטפט מגיע במגוון רחב של צבעים, דוגמאות וסגנונות, מה שמאפשר לכם למצוא בדיוק את הגרסה המתאימה לסגנון העיצוב של הבית שלכם. בנוסף, טפט לדלת נועד להיות עמיד וקשיח, מה שאומר שהוא מתאים לשימוש חיצוני ולא ינזק בפני גורמים חיצוניים כמו מזג האוויר.

החלפת צילינדר

לחץ כאן לפרטים

החלפת צילינדר לדלת

ישנם מספר סוגים של צילינדרים לדלתות, לכל סוג יתרונות משלו, לכן חשוב לבחור את המנעול המתאים לצרכים שלכם. צילינדרים מוגני פריצות הם המאובטחים ביותר והם נמצאים בשימוש נפוץ בדלתות בעלי אבטחה גבוהה. צילינדרים גלגל סטנדרט הם הסוג הנפוץ ביותר והם משמשים בדרך כלל ביישומי מגורים
למידע נוסף

החלפת צילינדר לדלת תל אביב

ישנם מספר סוגים של צילינדרים לדלתות, לכל סוג יתרונות משלו, לכן חשוב לבחור את המנעול המתאים לצרכים שלכם.
צילינדרים מוגני פריצות הם המאובטחים ביותר והם נמצאים בשימוש נפוץ בדלתות בעלי אבטחה גבוהה.
צילינדרים גלגל סטנדרט הם הסוג הנפוץ ביותר והם משמשים בדרך כלל ביישומי מגורים.
צילינדרים משוננים הם הכי פחות בטוחים ומשמשים בדרך כלל לדלתות פנים. גם מנעולי צילינדר כפולים נפוצים,
אך הם דורשים מפתח משני צידי הדלת ויכולים להיות קשים יותר לתפעול

החלפת צילינדר לדלת בתל אביב: כל מה שצריך לדעת

החלפת צילינדר לדלת היא פעולה שנדרשת מדי פעם, ובמיוחד כאשר נתקלים בבעיה של צילינדר ישן או במקרה שהמפתח אבד. אבל מה זה בעצם הצילינדר ואיך מחליפים אותו? במאמר הבא נסביר את הנושא.

מהו הצילינדר?

צילינדר הוא מכשיר תפקודי שמסוגל לספק אבטחה לכניסה למבנה ולחדרים יחידים. הוא כולל מפתחות ייעודיים לפתיחת הדלתות, ומשמש כמנגנון לנעילה ופתיחה של הדלת.

כיום  ישנם צילינדרים מודרניים מצוידים בטכנולוגיות אבטחה חדשניות, מוגנות פריצה שקטה, הם חסינים לרוב סוגי הפריצות. לכן, מומלץ לשדרג את הדלת  בצילינדר כזה. כאשר נתקלים בבעיות עם הצילינדר, יש לטפל בהם מיד כדי להבטיח את הביטחון שלנו ושל משפחתנו.

צילינדר לדלת פלדלת

מתי צריך להחליף צילינדר לדלת?

ישנם מספר סימנים שיש לקחת בחשבון.

1. המפתח לא מסתובב כמו שצריך: אם אתם משתמשים במפתח שלכם ומרגישים שהוא לא נכנס כמו שצריך או שלא יוצא בצורה נכונה, ייתכן וצריך להחליף אותו.

2. אבדן מפתח: אם איבדת את המפתח של הדלת ואין לך מפתח חילופי, ייתכן שתצטרך להחליף את הצילינדר כדי לפתור את הבעיה.

3. צרכי אבטחה: אם חסרה אבטחה בדלת הקיימת והצילינדר לא מספק את הרמת האבטחה הרצויה, כדאי להחליף אותו לצילינדר חזק יותר ומוגן בצורה טובה יותר.

4. כשל במנגנון נעילה: אם מנגנון הנעילה פועל באופן לא תקין, זה עשוי לגרום לצילינדר להישחק ולהקשות בפעולת נעילה או פתיחה. במקרה זה ייתכן שיהיה צורך להחליף את הצילינדר בנוסף למנגנון הדלת.

5. שינוי מפתח: אם יש למישהו מפתח לדלת שלך ואתה לא רוצה שיקבל גישה לבית או לעסק שלך.

6. מעבר דירה: לא משנה אם מדובר בדירה שכורה בתל אביב, או דירה חדשה. יתכן שהמפתחות לדלת שלך עברו הרבה ידיים, בין אם זה דיירים קודמים, או קבלנים ואנשי מקצוע שעבדו בדירה טרם קיבלתם אותה. מומלץ מאוד להחליף צילינדר ברגע כניסתך לדירה.

אם את זקוקים להחלפת מנעול בתל אביב צרו קשר כבר עכשיו.

מנעולן רכב

לחץ כאן לפרטים

מנעולן רכב

מנעולן רכב - מתי נזדקק לו? המפתח לרכב אבד או נשבר? הרכב נעול והמפתח בתא המטען? הקודן לא מגיב? הסוויץ לא מסתובב? 
למידע נוסף

מנעולן רכב בתל אביב

מנעולן רכב יכול לספק מגוון שירותים הקשורים לבעיות מנעול ומפתחות לרכב.

שחזור מפתח לרכב: הוא אחד השירותים המובילים שמנעולן רכב מספק. כשאתה מאבד את המפתחות לרכב שלך או שהם נגנבו, מנעולן רכב מקצועי יוכל להגיע למקום שבו הרכב נמצא ולייצר מפתח חדש לפי הנתונים הקיימים במערכת הנעילה המקורית. זהו פתרון פשוט ויעיל שיאפשר לך להתאים את המפתח החדש למנגנון הנעילה הקיים על מנת לפתור את הבעיה.

שכפול מפתח לרכב

שכפול מפתחות: הוא גם שירות נפוץ בתחום הרכב. במקרה שהמפתח המקורי שלך אבד או נשבר, או שנשארת עם מפתח בודד לרכב שלך, נשלח אליך מנעולן מקצועי שיכול לספק לך מפתחות חדשים בהתאמה מלאה למפתח המקורי של הרכב. השירות כולל בדיקה ואימות של המפתח החדש כדי לוודא שהוא עובד כמו המפתח המקורי.

ניתוק קודן לרכב: הוא עוד שירות שמנעולן מקצועי יכול לספק לך. במקרה שאיבדת את הקוד, או במקרה של תקלה בקודנית הרכב, ניתן להזמין אותנו לביטול הקודן בכדי שתוכל להתניע את הרכב בקלות.

ביטול קודן לרכב

תיקון סוויץ לרכב: סוויץ הינו המפתח המפעיל את המנוע ומאפשר להפעיל את הרכב. במקרה שסוויץ הרכב נתקע ואינו מגיב, או שהמפתח אינו יוצא ממנעול הסוויץ,זהו סימן ברור לסוויץ תקול. ניתן לשפץ את הסוויץ, או להחליף בחדש.

קרא עוד על מנעולן רכב בתל אביב

מחירון - מנעולן כללי

  • ביקור מנעולן 249 - 149 ₪

    הזמנת מנעולן לאבחון תקלה - דמי ביטול

  • פריצת מנעול תליה 549 - 249 ₪
  • התקנת צילינדר משונן 299 - 199 ₪

    צילינדר סטנדרטי לדלת עץ, דלת אלומיניום

  • החלפת צילינדר לדלת 649 - 299 ₪

    דלת פלדלת סטנדרטית

  • פריצת סגר עליון 549 - 299 ₪
  • התקנת סגר עליון לדלת 299 - 149 ₪
  • פריצת דלת עץ 349 - 249 ₪
  • פריצת דלת טרוקה 499 - 249 ₪
  • פריצת דלת פלדלת 399 - 299 ₪
  • החלפת מנגנון רב-בריח 699 - 549 ₪
  • החלפת מנגנון חוסם 1399 - 999 ₪
  • החלפת ידיות לדלת 399 - 249 ₪

    ידית סטנדרטית לפי סוג הדלת

  • התקנת מנעול כספת לדלת 699 - 399 ₪
  • גומי איטום לדלת 299 - 249 ₪
  • גומי איטום לממד 549 - 399 ₪
  • קיצור דלת ממד 799 - 599 ₪
  • פריצת מנעול תיבת דואר 249 - 199 ₪

מחירון - לרכב

  • ביקור מנעולן רכב 249 - 149 ₪

    הזמנת מנעולן לאבחון תקלה - דמי ביטול

  • מחיר פריצת רכב 349 - 249 ₪
  • פריצת רכב גרמני 699 - 399 ₪

    רכבי נעילת וואקום

  • פריצת רכבי יוקרה 499 - 899 ₪
  • תיקון / החלפת סוויץ 849 - 349 ₪
  • ניתוק קודן לרכב 649 - 299 ₪
  • שכפול מפתח לרכב 549 - 249 ₪
  • שחזור מפתח לרכב 1849 - 499 ₪

מחירון - כספות

  • דמי ביקור 249 - 149 ₪

    הזמנת מנעולן לאבחון תקלה - דמי ביטול

  • פריצת כספת ביתית 399 -249 ₪
  • פריצת כספת דיגיטלית 449 - 249 ₪
  • פריצת כספת משרדית 599 - 399 ₪
  • פריצת כספות ענק 1499 - 699 ₪
  • תיקון כספת ביתית 449 - 249 ₪
  • תיקון כספת משרדית 649 - 399 ₪
  • תיקון כספות ענק 1699 - 799 ₪
  • החלפת מנעול כספת ביתית 349 - 199 ₪
  • החלפת מנעול כספת משרדית 449 - 299 ₪
  • החלפת מנעול כספות ענק 1199 - 599 ₪

מתי נזמין מנעולן בתל אביב?

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לכם להזמין אותי כמנעולן בתל אביב, אך אחת הסיבות החשובות ביותר היא שאני או הצוות שלי יכולים לעזור לכם לוודא שהבית שלכם בטוח ומאובטח. זה יעזור לכם להרגיש יותר בנוח כשאתם רחוקים מהבית ולדעת שהכל מתנהל בצורה חלקה בזמן שאתם לא בסביבה.

מנעולנים נקראים לעתים קרובות על ידי אנשים שאיבדו את המפתחות שלהם או נגנבו להם, לפתוח את המנעול שלהם ולספק להם מנעול חדש. אנחנו נקראים גם כאשר מפתח נשבר במנעול, מה שיכול לקרות ממגוון סיבות כולל בלאי של המפתח או המנעול. מנעולן עשוי להיקרא גם להתקין מנעולים חדשים על דלתות או חלונות, להחליף חומרה ישנה כגון ידיות לדלתות, או להתקין מערכות אבטחה הכוללות מנגנוני נעילה כמו בריח וסגר עליון לדלת. יש ברשותנו את כל הכלים המתאימים למגוון רחב של פריצות. בין אם מדובר בהחלפת צילינדר בתל אביב, או פריצת מנעול לדלת, אנו עובדים עם כלים חדישים ויחודים שאין לאף פורץ מנעולים בתל אביב. המנעולנים אצלנו הם אנשי מקצוע מיומנים בפריצת דלתות והתקנת מנעולים בתל אביב יפו והסביבה.

חשיבות הזמנת מנעולן בתל אביב

יש אנשים שלא מודעים לחשיבות של הזמנת מנעולן בתל אביב. אבל, חשוב מאוד להזמין מנעולן בתל אביב שיעזור לכם בצרכי האבטחה שלכם. לרוב יש צורך במנעולנים במקרה של פריצה או להחלפת מנעולים. אם אתם צריכים למצוא מנעולן בתל אביב, תוכלו להתקשר אלי ישירות ואני או אחד העובדים מטעמי נגיע במהירות לתת את השירות הטוב והמהיר ביותר. אני כמנעולן בתל אביב מספק שירותים כגון התקנת מנעולים, החלפת צילינדר, התקנת מנעול עליון לדלת (מנעול כספת) וכדומה. הצוות של ‘מגן אברהם -רשת מנעולנים ארצית’ ידועים בזכות זמן התגובה המהיר ושירות הלקוחות שלנו.

הזמינות שלנו בתל אביב 

תל אביב היא עיר שידועה כיעד תיירות בינלאומי. לכן אין זה מפתיע שיש הרבה מנעולנים בתל אביב. המנעולנים שלנו דרושים למטרות רבות, החל מהחלפת מנעולים ועד תיקון דלתות. אך ללא קשר למשימה, לכולם יש דבר אחד במשותף – אנו נגיע אליכם הביתה או למשרד ונעשה עבורכם את העבודה 24/7.

תל אביב היא עיר יפה, עם הרבה מראות נהדרים. אבל לפעמים, זה לא מספיק רק להסתובב וליהנות מהנוף. לפעמים צריך למצוא מנעולן בתל אביב. אם אתם מחפשים את המנעולן הטוב ביותר בתל אביב בזמינות מיידית 24 שעות ביממה, הגעתם למקום הנכון. אנו נותנים שירות מעולה כבר למעלה מעשור ואנחנו יכולים לעזור לכם בכל צרכי המנעולנות שתזדקקו לו. אם אתם צריכים להיכנס לרכב או לבית שלכם, אנחנו נוכל לעזור לכם – לא משנה באיזו שעה ביום זה.

מנעולן רכב תל אביב

מנעולנים בתל אביב שעובדים איתנו

תל אביב היא עיר בטוחה מאוד, אבל זה לא אומר שדברים לא יכולים להשתבש. מעת לעת, אתה עלול למצוא את עצמך ננעל מחוץ לבית או למשרד. לכן אתה צריך מנעולן בתל אביב שיוכל לעזור לך. יש הרבה מנעולנים בתל אביב ואולי יהיה לכם קשה למצוא את המתאים. לכן יצרתי את רשימת המנעולנים הטובים ביותר בתל אביב לשנת 2022 בדיוק בשבילכם!

חברות המנעולנות הטובות ביותר בתל אביב:

  1.  מנעולן מגן אברהם
  2.  מנעולן באיתוראן
  3. מנעולן-מנעול-ומפתח
  4. דוד המנעולן – פורץ מנעולים בתל אביב

איך לבחור פורץ מנעולים בתל אביב?

יש הרבה מנעולנים בתל אביב; זה עשוי להיות קשה למצוא את המתאים לצרכים שלך. דרך טובה לעשות זאת היא לשאול או לבדוק ביקורות באינטרנט. זה גם רעיון טוב לשאול חברים או קרובי משפחה שעשו עבודה על ידם בעבר, מכיוון שהם יודעים במי לבחור. או פשוט לחצו כאן לחיוג.

קרא עוד בנושא: איך למצוא מנעולן אמין בתל אביב.

אחת הסיבות שאני מדורג גבוה עם כלכך הרבה המלצות כפורץ מנעולים בתל אביב, מוכיחה את האמינות, היושר, והמקצועיות שלי.

מנעולן תל אביב גם בקורונה

שירותי פריצה ומנעולנות גם בימי הקורונה, יש לנו מגוון שירותים להציע, החל מהתקנת מנעולים ומפתחות ועד לתיקון דלתות, חלונות, שערים וכספות. אנו גם מספקים ייעוץ אבטחה עבור נכסי מגורים ומסחר כאחד. ‘מנעולן מגן אברהם’ היא חברה המספקת שירותי מנעולן בקורונה. אנחנו מציעים שירותי מנעולן חירום 24 שעות ביממה זמינים 365 ימים בשנה. אצלנו תמצאו מנעולנים מתל אביב המספקים שירות איכותי ללקוחותיהם כבר למעלה מ-20 שנה. כולם מורשים, מלוכדים ומבוטחים עבור כל ההגנה שלך. אני והצוות שברשותי מבינים שאתם צריכים את השירות הטוב ביותר בכל הנוגע למנעולים, מפתחות ומערכות אבטחה גם בזמן קורונה, ונעשה את המיטב עבורכם במחירי קורונה מיוחדים תוך כדי עמידה בתו הסגול ובהנחיות בטיחות רפואיות.

אני באופן אישי מאחל לכם החלמה מהירה ורפואה שלמה.

מתי נזדקק לפורץ מנעולים בתל אביב?

  1. המפתח אבד או נשבר.
  2. הרכב נעול והמפתח נשכח בתוכו.
  3. הכספת מסרבת להיפתח.
  4. המנעול לשער חלוד או בלוי.
  5. הצילינדר בדלת מסתובב והדלת לא נפתחת.
  6.   הקוד למנעול נשכח.
  7. הסוויץ ברכב נתקע. 
  8. אלו הן רק מספר דוגמאות מתי נזדקק לפורץ מנעולים מורשה.

מנגנון לדלת

התקנת מנגנון נעילה לכל סוגי הדלתות, בין אם מדובר במנגנון חבוי לדלת אלומיניום, מנגנון לדלת חדר, או מנגנון לדלת חוסם.

מנגנון הדלת הוא החלק החשוב ביותר בכל דלת. זה מה שמרחיק פורצים ופולשים מהבית שלך. מנעול הבריח הומצא בשנת 1878, והוא מורכב מבריח המחליק לתוך חור במשקוף הדלת כדי לשמור על הדלת סגורה היטב. המצאה זו סייעה במניעת פריצות כבר למעלה מ-130 שנה. מנגנון הדלת הוא מתקן המשמש לפתיחה וסגירה של דלת. החלקים העיקריים של מנגנון הדלת הם הידית, הבריחים, מכלול המנעול, וצירים נעים. אם אתם רוצים לשמור על הדלת שלכם כמו שצריך, אתם צריכים להכיר את החלקים האלה. מנגנון דלת הוא מכשיר השולט בפתיחה ובסגירה של דלת. המנגנונים ממוקמים בדרך כלל בחלק הפנימי של הדלת, אם כי חלקם עשויים להימצא גם מבחוץ.

פורץ דלתות בתל אביב

פריצת דלתות בתל אביב:

פריצת דלתות היא דבר שנעשה על ידי מנעולנים, אבל לא בצורה שאתם חושבים. חלק זה מדבר על מה מנעולן עושה כדי לפרוץ דלת. מנעולן בדרך כלל פורץ דלת כאשר הוא צריך להיכנס לתוכה ואין דרך אחרת לעשות זאת. הם ישתמשו בכלים שלהם כדי לפרוץ את הדלת, דבר שניתן לעשות בדרכים שונות בהתאם לסוג הדלת ולמבנה שלה. מנעולן יכול לפרוץ דלתות אם הוא נקרא לעשות זאת. זהו אחד מהשירותים הרבים שהם מציעים. פורץ דלתות מתל אביב הוא מישהו שיש לו את המיומנות והכלים לפרוץ דלת במידת הצורך.

החלפת צילינדר בתל אביב

החלפת צילינדר בתל אביב לדלתות פלדלת, שריונית חוסם, מולטילוק, רב בריח, פנדור, דלת פנים, ודלתות כניסה. צילינדרים לדלת הם חלק נפוץ מהחומרה שנמצאת בדלתות. הם משמשים לנעילה ולפתיחת הדלת. כאשר הם מתיישנים, ניתן להחליף אותם בחדש. החלפת צילינדר לדלת זה לא דבר פשוט כמו שזה נראה, ויש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון קודם. מידת הצילינדר לדלת, סוג הצילינדר (צילינדר גלגל או צילינדר לשון), חלוקת הצילינדר (מיקום הגלגל היושב בצילינדר, ימין-מרכז-שמאל), וכמובן איפוס הצילנדר וסנכרון מול המנגנון. במידה ואחד מהפרמטרים האלו לא בוצע נכון הדלת עלולה להיתקע במצב נעול. החלפת צילינדר לדלת היא אמצעי אבטחה חשוב לשמירה על בטיחות הבית שלך. צילינדרים לדלת חיוניים לביטחון הבית שלך. הם מותקנים על כל הדלתות החיצוניות והם עוזרים למנוע מפולשים לא רצויים להיכנס לבית או לבניין והמשרד שלך.

אולי יעניין אותך גם לקבל מידע על החלפת מנעול בתל אביב. 

התקנת מנעול לדלת בתל אביב

כיוון דלת בתל אביב

כיוון לדלת עושים במקרים שהדלת איבדה את האיזון, לפעמים הדלת או חלק ממנה נוגע ושמשפש את המשקוף, לעיתים הדלת צונחת בזווית, מה שמקשה לנעול את הדלת, בכדי לכוון את הדלת המנעולן שלנו בתל אביב מפרק אותה בזהירות מהצירים, מכוון את הצירים לפי הצורך, אפשרויות הכיוון הן מגוונות, ניתן לכוון לפנים או חוץ המשקוף, אפשרי לכוון את הדלת למעלה או כלפי מטה, וגם לאזן אותה במידה והמשקוף אינו סימטרי.

דלת טרוקה

פריצת דלת טרוקה בתל אביב – דלת טרוקה היא דלת בעלת ידית קבועה, או דלת מעוצבת ללא ידית חיצונית, הדלת יכולה להיטרק ממשב רוח קל, או מסגירה ידנית שלרוב נגרמת מחוסר תשומת לב. לא פעם הילד סגר את הדלת בדיוק שחזרתם מקניות או אירוע, המפתח נשאר בתוך הבית, או לפעמים בצידו השני של הצילינדר מה שמונע לדלת להיפתח גם אם יש ברשותכם מפתח ביד. פריצת דלת טרוקה מצריכה ידע וניסיון רב בכדי להגיע ללשונית המנגנון מבלי לבצע נזק לדלת או למנעול. שימו לב!!! אין לנסות לבצע פריצה כזו לעולם ללא כלים מתאימים וידע.

מנעול כספת

מנעול כספת בתל אביב (מנעול עליון לדלת):

שירותי פריצה והתקנה למנעול כספת, או בשמו המוכר יותר  'מנעול ג’ואל' , זהו מנעול מיוחד קשה מאוד לפריצה המעניק ביטחון לבית. כיום ידוע שכל פורץ או גנב שנתקל בדלת בעלת מנעול כספת בדלת, הוא פשוט מדלג על הדלת מראש ומבין שהדלת מוגנת יותר משאר המנעולים הרגילים. גם מנעולן שהוזמן לפרוץ דלת עם מנעול כספת עליון לדלת נתקל בקושי וזמן רב לפרוץ מנעול כזה למרות כלי הפריצה הכי איכותיים שיש ברשותו.

פריצה והתקנת מנעולים בתל אביב

מנעול לדלת משרד, מנעול למחסן, מנעול קומבינצייה, מנעול לאופניים, מנעול לאופנועים, ואפילו מנעול לוקר. לכל אלו נזדקק לפורץ מנעולים מוסמך מתל אביב. כל מנעול ושיטת הפריצה שלו, חובה להשתמש בכלי פריצה המתאימים לסוג המנעול עצמו. בתל אביב-יפו יש לנו מנעולנים ופורצי מנעולים מהטובים בתחום. חשוב לוודא עם פורץ המנעולים מראש שיש ברשותו מנעול חלופי עבורכם, בכדי שלא תישארו עם דלת ללא הגנה אף לא לרגע.

פריצת תיבת דואר בתל אביב

המפתח לתיבת הדואר אבד או נשבר? עברתם לדירה חדשה בת"א ומעוניינים לשמור על הפרטיות שלכם גם בתיבת הדואר? לשם כך תזדקקו למנעולן בתל אביב המתמחה בפריצה או התקנת מנעולים לתיבת דואר ללא נזק בדלת התיבה. מנעול תיבת דואר הוא התקן נעילה לאבטחת תיבת דואר, דואר או תיבת מכתבים. מנעולי תיבת דואר הם בדרך כלל בצורת גלילית עם חור בקצה אחד להכנסת מפתח וסיבובו כדי לאבטח את המנעול. לאחר מכן, המפתח נמשך והחור נסגר כדי למנוע חבלה. בישראל מנעולים אלה עשויים בדרך כלל מפליז או נירוסטה. נעילת תיבת דואר משמשת להגנה על תיבות דואר מפני גישה לא רצויה של אנשים לא מורשים כגון גנבים שרוצים לגנוב דואר או להשחית את תיבת הדואר. מנעולי תיבת דואר גם עוזרים לשמור על דואר מפני גשם ושלג בתנאי מזג אוויר קשים.

מנעולן תושב העיר יגיע עד אליכם ויבצע את עבודתו נאמנהה

מנעולן בתל אביב יצאת צדיק

מנעולן יצאת צדיק בתל אביב זהו מנעולן שעבר מבחן חי ללא ידיעתו בתוכנית “יצאת צדיק” ,שימו לב שישנם מנעולנים שאינם עברו, ואף יצאו בלתי צדיקים (במילים עדינות), אך עדיין משתמשים במושג ‘מנעולן יצאת צדיק’ עבור הפרסום. אצלנו בצוות יש מספר מנעולנים צדיקים אמיתים, חלקם זכו במדליית מנעולן יצאת צדיק בתל אביב, וחלקם לא זכו להשתתף בתוכנית, אך זכו לתואר צדיקים בהרבה גופים שונים כמו מנעולן מידרג, מנעולנים מתנדבים, מנעולן למען הקהילה וכו’.

מנעולן יצאת צדיק בתל אביב מחיר

לרוב מחיר מנעולן יצאת צדיק גובה מחיר זול יותר משאר המנעולנים, ואף נותנים מחירים נמוכים משוק המנעולנים. אך לא תמיד המחיר חייב להיות נמוך יותר, ישנם מנעולנים שמפרסמים מחיר נמוך מאוד כדי ‘לתפוס את העבודה’, אך שהם מגיעים לבית הלקוח הם מקפיצים מחירים ומנצלים הזדמנויות, לפעמים הם ממציאים תקלות ואפילו יוצרים חבלות במנעול. אצלנו כל פורצי המנעולים בתל אביב עומדים מאחורי המילים שלהם וכמובן אינם מקפיצים מחירים.

עלות השירות תלויה בכמות העבודה שצריך לעשות. ככל שהעבודה מורכבת יותר, כך המחיר גבוה יותר. לדוגמה: החלפת צילינדר בתל אביב זה לא משהו שלוקח זמן רב למנעולן מיומן, המחיר זול יותר מאשר החלפת מנעול לדלת בתל אביב.

השירותים של מנעולן יצאת צדיק

כידוע מנעולנות זהו תחום רחב, ישנם המון קטגוריות למנעולן. ככל שיש סוגים שונים של מנעולים כך יש נושאים מתאימים למנעולנים בתל אביב. מנעולן יצאת צדיק בתל אביב מעניק את רוב השירותים שלו בתל אביב-יפו והסביבה הקרובה, כמו רמת גן, גבעתיים, בת ים, אור יהודה וכו’. אצלנו יש רשימת מנעולנים מיצאת צדיק בכל תחום. פורץ רכבים יצאת צדיק, פורץ כספות, תיקון דלתות, מנעולן רכב בתל אביב, פורץ דלתות ועוד.

זמינות המנעולנים הצדיקים שלנו בתל אביב

העיר תל אביב גדולה וצפופה במיוחד, עיר פקוקה עם בעיות חניה כמעט בכל תל אביב. לכן חשוב שיהיה מנעולן באזור תמיד, לרוב מי שנזקק למנעולן, צריך פריצה דחופה, לכן פרסנו את הצוות שלנו בצורה חכמה בכל רחבי תל אביב. חלקם בעלי אופנועים ורכבי דו גלגלי בכדי להגיע כמה שיותר מהר. לרוב זמני המתנה למנעולן בתל אביב הם כ20 דקות, אך אצלנו אפשר למצוא מנעולן שיגיע בזמן קצר יותר. כל המנעולנים אצלנו עובדים 24 שעות, יש לנו מנעולן בשבת בתל אביב.

פריצת רכב במצב חירום

מנעולן חירום בתל אביב

מנעולני החירום שלנו נמצאים בכוננות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע על מנת להיענות לקריאות חירום במהירות האפשרית. בנוסף מנעולן חירום נקרא פעמים רבות לעזרה כאשר יש מצב חירום. אנו צריכים להיות זמינים 24/7 ולרוב אנו גובים תעריף קבוע עבור השירות. לא ניתן למצוא מנעולן חירום ברוב הערים, בתל אביב אנו זמינים בדרך כלל 24 שעות ביממה. אם אתם ננעלים מחוץ לבית שלכם וצריכים להיכנס דחוף, אז מנעולן חירום הוא האפשרות הטובה ביותר עבורכם. כאשר ננעלים מחוץ לבית, למשרד או לרכב, בשעות יום ניתן להזמין פורץ מנעולים, אך אם נתקעתם באמצע הלילה, או בשבת וחגים מנעולן חירום בתל אביב הוא הפתרון. אנו מספקים שירותים 24/7 וניתן להזמין אותנו בכל עת שתזדקקו. חשוב לציין שאני נותן שירות במקרה סכנה גם בשעות היום, ולאו דווקה רק בשעות לילה מאוחרות. לא פעם הוזמנתי למקרה חירום לפריצת רכב במרכז תל אביב כאשר ילד נשכח בתוכו ביום שמש לוהט,הזמן הוא קריטי ומציל חיים,לכן חשוב גם להגיע מהר וגם לבצע פריצה במיומנות ובזריזות.

למנעולני חירום יש שירותים שונים לסוגי בעיות במנעולים ומפתחות. חלק מהשירותים כוללים:

  • פתיחת דלת שננעלה מבפנים
  • התקנת מנעול חדש בדלת כניסה
  • פריצת דלתות גם בשעות שאינן סבירות
  • פורץ מנעולים קשים במיוחד, כגון צילינדר מוגן פריצות
  • פריצת כספות בשעות לילה מאוחרות

אני מעניק בנוסף שירותי מנעולן חירום בתל אביב גם לרכבים, אצלי אפשר למצוא מנעולן רכב 24/7 וניתן לבצע בין השאר:

  • שחזור מפתח לרכב בשבת
  • פורץ רכבים בתל אביב בלילה
  • שכפול מפתחות ושלטים לרכבים
  • תיקון מפתח שבור של המכונית שלך
  • ניתוק קודן
  • תיקון סוויץ לרכב גם בשבת
  • תיקון מנעולים לרכבים בכל שעות היום

מנעולן באישור המשטרה

חברתינו היא אחת מחברות המנעולנים הבודדות שאושרו על ידי משטרת ישראל, המעניקה לנו יתרון על פני חברות אחרות המציעות שירותים דומים.

משטרת ישראל בקשר ישיר עם חברת ‘מגן אברהם-רשת מנעולנים ארצית’ אנו נקראים לעבוד עם השוטרים שלהם ולספק להם את הכלים הדרושים לעבודה בכל מיני מצבים. החברה שלנו, אשר ממוקמת בתל אביב, מספקת שירותי מנעולנות כבר למעלה מעשור. אנחנו מציעים שירות 24/7 ומסוגלים לעזור ללקוחותינו גם בחגים או מאוחר בלילה. אנו מקבלים קריאות ממשטרת תל אביב לפרוץ דלתות לאנשים שאיבדו את המפתחות, או שנגנב להם התיק עם צרור המפתחות לבית או לרכב שלהם. בנוסף אנו מבצעים פריצות חירום במקרה שילד נשכח ברכב נעול, או בדירות שאדם נפגע ואינו מסוגל לפתוח עצמאית את הדלת. ישנם מקרים שאני מגיע בליווי משטרתי לפריצת דירה שקיים חשד פלילי או לאומני כמו דירת גידול סמים, דירת מסתור של פעילי טרור או ארגוני פשיעה בתל אביב.

 

מנעולן שבת בתל אביב

מנעולן בשבת זה דבר נדיר מאוד למצוא, אבל לא בלתי אפשרי. מנעולן שבת בתל אביב הינה חברה המספקת שירותי מנעולן בשבת. אנו מציעים שירותי פריצה ומנעולן חירום גם בשבתות וחגים עבור לקוחות מגורים ומסחריים כאחד. אנו גאים להיות חברת המנעולנות הראשונה בתל אביב שעובדים בשבת. לרשותנו צוות מנעולנים לשבת אשר יגיע למקום ויעניק לכם את השירות הטוב ביותר שניתן.

יש הרבה מנעולנים בתל אביב אבל לא כולם זמינים בשבת.

אצלנו כולם זמינים ונותנים את השירות הטוב ביותר בעיר.

בעקבותנו קמו מספר מנעולנים שעובדים בשבתות וחגים, אנו גאים להיות מודל חיקוי לטובת תושבי העיר. כל המנעולנים שעובדים בשבתות חגים ומועדים, מבקשים מחיר תשלום גבוהה במיוחד. אצלנו המחירים נשארים ללא תוספת תשלום (תשלמו על הזמנת מנעולן מחיר זהה ליום חול) וזה יתרון בולט נוסף בצוות שלנו.

מנעולן תל אביב מה עושה?

מנעולן בתל אביב אחראי על מתן מגוון שירותים לפרטיים ולעסקים בעיר. שירותים אלו יכולים לכלול התקנת מנעולים חדשים, תיקון מנעולים קיימים ושכפול מפתחות. מנעולן עשוי להיקרא גם לספק שירותי חירום כגון נעילות או פתיחת מנעולים תקועים. שירותים נוספים שמנעולן יכול לספק כוללים התקנת מערכות אבטחה וכספות וכן התקנת מצלמות אבטחה ואזעקות.

כישורים למנעולן בתל אביב: כדי להבטיח שמנעולן בתל אביב מספק את השירותים האיכותיים ביותר, חשוב לבחור בעל מקצוע שעבר הכשרה מתאימה ומוסמך. בהתאם לסוג השירות שניתן, ייתכן שיהיה צורך להסמיך מנעולן בתחומים כמו התקנת מנעולים, תיקון מנעולים או מנעולנות. בנוסף, מנעולן בתל אביב צריך להכיר את החוקים והתקנות המקומיים שעשויים לחול על מקצועו.

ניסיון: בבחירת מנעולן בתל אביב חשוב לקחת בחשבון את הניסיון של הפרט. מנעולן אמנם עשוי להיות מוסמך ומוסמך, אך גם הניסיון בתחום חשוב. חשוב לבחור מנעולן שנותן שירותים באזור תל אביב מזה מספר שנים, שכן הדבר מראה כי יש לו הבנה טובה של החוקים והתקנות המקומיים ויכול לספק את השירותים האיכותיים ביותר. אי אפשר להפריז בחשיבות הבחירה במנעולן מקצועי בתל אביב. מנעולן בעיר אחראי על מתן שירותים מגוונים וחיוני לבחור במי שמוסמך, מנוסה ומוסמך כראוי. מנעולן צריך להכיר את החוקים והתקנות המקומיים, כמו גם להיות מסוגל לספק את השירותים האיכותיים ביותר. בנוסף, מנעולן בתל אביב אמור להיות מסוגל לספק שירותי חירום במקרה של נעילה או מנעול תקוע, וכן להיות מסוגל להתקין ולתקן מערכות אבטחה וכספות. על ידי ביצוע המחקרים הנדרשים ובחירת מנעולן מוסמך, מנוסה ומוסמך, אנשים ועסקים בתל אביב יכולים להיות בטוחים שהם מקבלים את השירותים האיכותיים ביותר.

התקנת מנעול לדלת
החלפת מנעול לדלת

 

כישורי מנעולן מקצועי

מנעולנים מקצועיים בתל אביב הם אנשי מקצוע בעלי הכשרה גבוהה ומוסמכים. חשוב לבחור במנעולן בעל ידע ומנוסה במקצועו, שכן הדבר מבטיח כי הם מספקים את השירותים האיכותיים ביותר. בנוסף, מנעולן צריך להכיר את החוקים והתקנות המקומיים, שכן זה יעזור להם לספק את השירות הטוב ביותר שאפשר. מנעולנים רבים בתל אביב חברים באגודת המנעולנות הישראלית, המעניקה תמיכה ומידע לחבריה. בבחירת מנעולן החבר באיגוד המנעולנים הישראלי, אנשים פרטיים ועסקים בתל אביב יכולים להיות בטוחים שהם מקבלים את השירותים האיכותיים ביותר.

שירותים המוצעים על ידי מנעולן

מנעולנים בתל אביב מציעים מגוון שירותים ללקוחותיהם, לרבות נעילות חירום, שכפול מפתחות, התקנת מנעולים חדשים ומפתח מחדש של מנעולים קיימים. בנוסף לשירותים אלו, מנעולנים בתל אביב יכולים לספק ללקוחותיהם גם ייעוץ והכוונה לגבי אמצעי אבטחה שניתן לנקוט כדי להגן על רכושם. הם יכולים גם לספק ללקוחותיהם שירותי מנעולן לרכב או לביתם. מנעולנים בתל אביב יכולים לספק ללקוחות את היכולת לגשת לביתם או לרכבם באמצעות שימוש במפתחות משדר, המקודדים לרכב או לרכוש. בנוסף, מנעולן יכול לספק שירותי תיקון והחלפת מנעולים חירום. חשוב לזכור כי מנעולנים בתל אביב הם אנשי מקצוע מיומנים ביותר ויש להתייחס אליהם בכבוד. הם בקיאים בתחום האבטחה ויש להיוועץ בהם בבואם לקבל החלטות לגבי אמצעי אבטחה. בנוסף, יש להתייעץ עם מנעולן על מנת לקבוע מהו סוג המנעול המתאים ביותר לצרכיו של האדם או העסק. כמו כן, חשוב לזכור כי לפני כל שינוי במנעול יש להתייעץ עם מנעולן בתל אביב, שכן כך יבטיחו שהמנעולן יכיר את אמצעי האבטחה הקיימים. כאשר מתייעצים עם מנעולן לפני ביצוע שינויים כלשהם, הוא יוודא כי השינויים יתבצעו כהלכה וכי המנעולן מכיר את אמצעי האבטחה הקיימים.

פורץ מנעולים
 תקריב של מנעול בתל אביב.

 

ניסיון של מנעולן בתל אביב

כאשר מחפשים מנעולן בתל אביב, חשוב לקחת בחשבון את הניסיון שיש למנעולן. מנעולנים בתל אביב נותנים שירותים מזה שנים רבות, ולכן יש להם ניסיון עשיר בתחום. ניסיון זה יכול להיות מועיל ביותר כאשר מדובר בקבלת החלטות לגבי אמצעי אבטחה, ויש לקחת אותו בחשבון בעת קבלת החלטות לגבי מנעולים, מפתחות ואמצעי אבטחה. בנוסף, מנעולנים בתל אביב יכולים לספק ללקוחותיהם ייעוץ לגבי אמצעי האבטחה העדכניים ביותר, ויכולים לספק ללקוחותיהם את היכולת לגשת לביתם או לרכבם באמצעות שימוש במפתחות משדר, המקודדים לרכב או לרכוש. בנוסף, מנעולנים מנוסים בתל אביב יכולים לספק ללקוחותיהם תיקון והחלפת מנעולים חירום. מעבר לכך, מנעולנים מנוסים בתל אביב יכולים לספק ללקוחותיהם ייעוץ לגבי אמצעי האבטחה הטובים ביותר לשימוש על מנת להגן על רכושם, ויכולים לתת ללקוחותיהם טיפים כיצד למנוע פריצת אמצעי אבטחה מסוימים. מעבר לכך, מנעולנים מנוסים בתל אביב יכולים לספק ללקוחותיהם את החידושים האחרונים בטכנולוגיית המנעולים, לרבות התקנת מערכות כניסה ללא מפתח, אשר יכולות לספק ללקוחותיהם אבטחה ונוחות מוגברת.

חשיבות בחירת מנעולן מקצועי

כאשר בוחרים מנעולן מקצועי בתל אביב, חשוב לקחת בחשבון לא רק את הניסיון שיש למנעולן, אלא גם את המוניטין שלו בתוך הענף. מנעולן בעל ניסיון ומקצועיות גבוהה יוכל להעניק ללקוחותיו ידע וניסיון עשיר בתחום האבטחה, ויוכל להעניק ללקוחותיו ייעוץ לגבי אמצעי האבטחה היעילים ביותר לשימוש. זה יכול להיות חשוב במיוחד כאשר עוסקים בהתקנת מפתחות משדר, שכן רק מנעולן מקצועי יידע לקוד אותם נכון לרכב או לרכוש. בנוסף, מנעולן מקצועי בתל אביב יכול גם לספק ללקוחותיו ייעוץ לגבי אמצעי האבטחה העדכניים ביותר הקיימים, ויכול להציע הצעות לדרכים הטובות ביותר להגן על רכושם. מעבר לכך, מנעולן מקצועי בתל אביב יכול לספק ללקוחותיו את החידושים האחרונים בטכנולוגיית המנעולים, לרבות התקנת מערכות כניסה ללא מפתח, אשר יכולות לספק ללקוחותיהם אבטחה ונוחות מוגברת. לבסוף, מנעולן מקצועי בתל אביב יכול להעניק ללקוחותיו שירותי תיקון והחלפת מנעולים חירום וכן לספק ללקוחותיו את הייעוץ הדרוש להם על מנת לשמור כראוי על אבטחת רכושם.

בסך הכל, מנעולן בתל אביב הוא נכס יקר ערך לפרטיים ולעסקים באזור. עם הכישורים והשירותים הנכונים, מנעולן מקצועי יכול לספק פתרון אבטחה נחוץ לעיר עם אוכלוסייה גבוהה ושיעור פשיעה גבוה.

הצגת תעודת מנעולן מוסמך נחוצה וחיונית ממספר סיבות:

1. אמינות ואמיתות המנעולן: תעודת מנעולן מוסמך משמעה כי המנעולן עובר תהליך הכשרה מקצועית ונדרש לעמוד בתקנים מסוימים כדי להפעיל את המקצוע בצורה חוקית. כאשר מנעולן מציג תעודה מוסמכת, הלקוח יכול להיות בטוח שיש לו עסק עם מקצוען אמין וכשרוני שיכול לטפל בבעיות הקשורות למנעולים.

2. בטיחות הלקוח: כאשר מנעולן מוסמך מתגייס לטפל במנעול של הלקוח, יתכנו מצבים שבהם יהיה עליו לבקש מהלקוח להוכיח זהות ובעלות על הנכס, כמו למשל במקרה של מפתחות אבודים או נעלות פונות. תעודת מנעולן מוסמכת היא דרך לאמת ולוודא שהמנעולן פועל בצורה חוקית ומסייע לאזרחים להגן על בעלותיהם.

3. התערבות מורשתית: תעודת מנעולן מוסמך משמעה כי המנעולן משתמש בכלים וטכניקות אמינות וברמה גבוהה, ולכן מעניקה הגנה משפטית למקרה של טענות ותביעות. גורמים שליליים או פגיעה בטובת הציבור יכולים להביא לחסימת רישיון המקצוע, וזאת מהסיבות המוסברות לפני.

בסופו של דבר, תעודת מנעולן מוסמך היא כלי מקצועי חשוב של מניעת פריצות והבטחת בטיחות גם ללקוחות וגם למנעולן עצמו. על כן, מכבדים ומעריכים את חשיבותה ומקנים לה אמיתות ומשמעות בעבודתנו כמקצוענים בתחום.

דרישת תעודה מזהה מבעל הנכס

האם מנעולן רשאי לדרוש תעודה מזהה מלקוח שדורש פריצה לנכס כגון דירה, רכב, או כספת?
 

בכללי, מנעולן רשאי לדרוש תעודת מזהה מלקוח כשהלקוח דורש פריצה לנכס. התהליך הקשור לפתיחת מנעול באמצעות פריצה כדי להכנס לדירה, רכב, או כספת, יכול להיות עבירה על חוק ולהוביל לפעולות פליליות.

אם המנעולן נדרש לפתוח דלת, רכב או כספת, הוא צריך לבחון אם הלקוח הוא הבעלים של הנכס, ולוודא שהפעולה היא חוקית ורשמית מבעל הנכס. אם הלקוח הוא בעל הנכס ויש ברשותו אישור מפורט, לפחות באופן מוחלט הלקוח יהיה חייב להוכיח את הבעלות והתעודה תשמש כהצגת חותמת אישור.

עם זאת, נסו לדמיין מצב בו יש דרישה מוקדמת ורשמית לפריצה או פתיחת מנעול על ידי בעל הנכס, כמו במקרה שבו הוא נעול מבחוץ עם מפתחות בתוך הנכס. במקרה כזה, תעודת מזהה עלולה להיות חובה בכדי להוכיח את הבעלות ולהבטיח שהמנעולן מבצע את הפעולה באופן חוקי ואמין.

 

מנעולנים באזור תל אביב

מנעולן בגבעתיים

צור קשר המלצות פורץ מנעולים פורץ רכבים פריצת דלת פורץ כספות טפט לדלת החלפת צילינדר מנעולן רכב ניווט: צור קשר המלצות פורץ מנעולים פורץ רכבים

קרא עוד »

מנעולן ברמת אביב

מנעולן ברמת אביב שירותי פריצה ופתרונות אבטחה 24 שעות צרו איתי קשר כאשר מחפשים מנעולן ברמת אביב, ישנן אפשרויות רבות ושונות שיש לקחת בחשבון. משירותי

קרא עוד »
מנעולנים בחולון

מנעולן ביפו

צור קשר המלצות פורץ מנעולים פורץ רכבים פריצת דלת פורץ כספות טפט לדלת החלפת צילינדר מנעולן רכב מחירון ניווט: צור קשר המלצות פורץ מנעולים פורץ

קרא עוד »