מנעולן ברמת גן

שירותי פריצה ומנעולנות 24 שעות

דירוג לקוחות
דירוג לקוחות (217)
חברות מובילות למנעולים
לחץ כאן לחיוג מהיר: 050-7511372
פורץ מנעולים בבת ים
פריצת דלת ברמת גן

שירותי מנעולן ופריצת מנעולים ברמת גן

הצוות שלנו מעניק שירותי מנעולנות בר"ג והסביבה 24 שעות. בין אם המפתח לדלת אבד או נשבר, הרכב ננעל והמפתחות בתוך הרכב, הכספת לא מגיבה וחובה להזמין פורץ כספות, או אפילו ברצונכם רק להחליף צילינדר רב בריח, או כל סוג אחר. יתכן שתזדקקו למנעולן גם לא במקרים דחופים כמו להתקין מנעול כספת לדלת, להחליף סט ידיות לדלתות פנים או דלת כניסה,או לחדש את הדלת עם טפט איכותי לדלת .

המנעולנים שלנו עומד לרשותכם בכל שעות היום העובדים שלנו כולם מאיזור רמת גן, מנעולנים מוסמכים מהטובים ביותר בתחום. בעלי הכשרה ואישור משטרת ישראל, תעודת פורץ מוסמך מטעם משרד המשפטים. צוות אדיב, מקצועי, מהיר, ואמין. לכולם יש  המלצות מגופים שונים כגון: “מידרג”, “המקצוענים”, ”יצאת צדיק”, “איזי” ועוד…

Front door repair
החלפת מנגנון לדלת ברמת גן

תוכן עניינים

שירותי מנעולנות שאנו מעניקים

פורץ מנעולים ברמת גן

פריצת מנעולים ברמת גן, החלפת מנעול פלדלת, רב בריח או מנעול של דלת כניסה מכל סוג אחר. מנעולן הוא איש מקצוע שיכול לפתוח מנעול במהירות ובלי לפגוע בו. לעתים קרובות הם נקראים לפתוח מנעולים שנתקעו, ננעלו במפתח שגוי או נשברו. פריצת מנעולים היא מיומנות הכוללת פתיחת מנעולים ללא מפתחות. פריצת מנעולים היא מיומנות שקיימת כבר מאות שנים. פורץ מנעולים הוא מישהו שיש לו את הידע והכישורים לפרוץ מנעולים. פריצת מנעולים יכולה להתבצע עם מגוון כלים, עם זאת, הכלי הנפוץ ביותר בשימוש על ידי כרסום מיוחד אשר קודח במנעול בדיוק במידה הנחוצה, לאחר מכן שולפים את הפינים ומבצעים פתיחה לצילינדר או המנעול. מנעולנים הם בדרך כלל אנשי מקצוע מיומנים שיש להם הבנה כיצד מנעולים עובדים וכיצד לפתוח אותם במינימום נזק.

מתי נזמין פורץ מנעולים בר"ג?

  1. המפתח אבד או נשבר.
  2. הרכב נעול והמפתח נשכח בתוכו.
  3. הכספת מסרבת להיפתח.
  4. המנעול לשער חלוד או בלוי.
  5. הצילינדר בדלת מסתובב והדלת לא נפתחת.
  6.   הקוד למנעול נשכח.
  7. הסוויץ ברכב נתקע. 
  8. אלו הן רק מספר דוגמאות מתי נזדקק לפורץ מנעולים מורשה.

מנגנון לדלת

התקנת מנגנון נעילה לכל סוגי הדלתות, בין אם מדובר במנגנון חבוי לדלת אלומיניום, מנגנון לדלת חדר, או מנגנון לדלת חוסם.

מנגנון הדלת הוא החלק החשוב ביותר בכל דלת. זה מה שמרחיק פורצים ופולשים מהבית שלך. מנעול הבריח הומצא בשנת 1878, והוא מורכב מבריח המחליק לתוך חור במשקוף הדלת כדי לשמור על הדלת סגורה היטב. המצאה זו סייעה במניעת פריצות כבר למעלה מ-130 שנה. מנגנון הדלת הוא מתקן המשמש לפתיחה וסגירה של דלת. החלקים העיקריים של מנגנון הדלת הם הידית, הבריחים, מכלול המנעול, וצירים נעים. אם אתם רוצים לשמור על הדלת שלכם כמו שצריך, אתם צריכים להכיר את החלקים האלה. מנגנון דלת הוא מכשיר השולט בפתיחה ובסגירה של דלת. המנגנונים ממוקמים בדרך כלל בחלק הפנימי של הדלת, אם כי חלקם עשויים להימצא גם מבחוץ.

פורץ דלתות ברמת גן

פריצת דלתות ברמת-גן 

פריצת דלתות היא דבר שנעשה על ידי מנעולנים, מנעולן דלתות אבל לא בצורה שאתם חושבים. חלק זה מדבר על מה מנעולן עושה כדי לפרוץ דלת. מנעולן בדרך כלל פורץ דלת כאשר הוא צריך להיכנס לתוכה ואין דרך אחרת לעשות זאת. הם ישתמשו בכלים שלהם כדי לפרוץ את הדלת, דבר שניתן לעשות בדרכים שונות בהתאם לסוג הדלת ולמבנה שלה. מנעולן יכול לפרוץ דלתות אם הוא נקרא לעשות זאת. זהו אחד מהשירותים הרבים שהם מציעים. פורץ דלתות הוא מישהו שיש לו את המיומנות והכלים לפרוץ דלת במידת הצורך.

החלפת צילינדר ברמת גן

החלפת צילינדר בדלתות פלדלת, שריונית חוסם, מולטילוק, רב בריח, פנדור, דלת פנים, ודלתות כניסה. צילינדרים לדלת הם חלק נפוץ מהחומרה שנמצאת בדלתות. הם משמשים לנעילה ולפתיחת הדלת. כאשר הם מתיישנים, ניתן להחליף אותם בחדש. החלפת צילינדר לדלת זה לא דבר פשוט כמו שזה נראה, ויש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון קודם. מידת הצילינדר לדלת, סוג הצילינדר (צילינדר גלגל או צילינדר לשון), חלוקת הצילינדר (מיקום הגלגל היושב בצילינדר, ימין-מרכז-שמאל), וכמובן איפוס הצילנדר וסנכרון מול המנגנון. במידה ואחד מהפרמטרים האלו לא בוצע נכון הדלת עלולה להיתקע במצב נעול. החלפת צילינדר לדלת היא אמצעי אבטחה חשוב לשמירה על בטיחות הבית שלך. צילינדרים לדלת חיוניים לביטחון הבית שלך. הם מותקנים על כל הדלתות החיצוניות והם עוזרים למנוע מפולשים לא רצויים להיכנס לבית או לבניין והמשרד שלך.

כיוון לדלת

כיוון דלת ברמת גן עושים במקרים שהדלת איבדה את האיזון, לפעמים הדלת או חלק ממנה נוגע ושמשפש את המשקוף, לעיתים הדלת צונחת בזווית, מה שמקשה לנעול את הדלת, בכדי לכוון את הדלת המנעולן מפרק אותה בזהירות מהצירים, מכוון את הצירים לפי הצורך, אפשרויות הכיוון הן מגוונות, ניתן לכוון לפנים או חוץ המשקוף, אפשרי לכוון את הדלת למעלה או כלפי מטה, וגם לאזן אותה במידה והמשקוף אינו סימטרי.

דלת טרוקה

פריצת דלת טרוקה ברמת גן

דלת טרוקה היא דלת בעלת ידית קבועה, או דלת מעוצבת ללא ידית חיצונית, הדלת יכולה להיטרק ממשב רוח קל, או מסגירה ידנית שלרוב נגרמת מחוסר תשומת לב. לא פעם הילד סגר את הדלת בדיוק שחזרתם מקניות או אירוע, המפתח נשאר בתוך הבית, או לפעמים בצידו השני של הצילינדר מה שמונע לדלת להיפתח גם אם יש ברשותכם מפתח ביד. פריצת דלת טרוקה מצריכה ידע וניסיון רב בכדי להגיע ללשונית המנגנון מבלי לבצע נזק לדלת או למנעול. שימו לב!!! אין לנסות לבצע פריצה כזו לעולם ללא כלים מתאימים וידע.

מנעול כספת

מנעול כספת (מנעול עליון לדלת) ברמת גן

שירותי פריצה והתקנה למנעול כספת, או בשמו המוכר יותר  'מנעול ג’ואל' , זהו מנעול מיוחד קשה מאוד לפריצה המעניק ביטחון לבית. כיום ידוע שכל פורץ או גנב שנתקל בדלת בעלת מנעול כספת בדלת, הוא פשוט מדלג על הדלת מראש ומבין שהדלת מוגנת יותר משאר המנעולים הרגילים. גם מנעולן שהוזמן לפרוץ דלת עם מנעול כספת עליון לדלת נתקל בקושי וזמן רב לפרוץ מנעול כזה למרות כלי הפריצה הכי איכותיים שיש ברשותו.

פריצה והתקנת מנעולים בר"ג

מנעול לדלת משרד, מנעול למחסן, מנעול קומבינצייה, מנעול לאופניים, מנעול לאופנועים, ואפילו מנעול לוקר. לכל אלו נזדקק לפורץ מנעולים מוסמך מרמת גן. כל מנעול ושיטת הפריצה שלו, חובה להשתמש בכלי פריצה המתאימים לסוג המנעול עצמו. באילת יש לנו מנעולנים ופורצי מנעולים מהטובים בתחום. חשוב לוודא עם פורץ המנעולים מראש שיש ברשותו מנעול חלופי עבורכם, בכדי שלא תישארו עם דלת ללא הגנה אף לא לרגע.

פריצת תיבת דואר ברמת גן

מפתח לתיבת הדואר אבד או נשבר? עברתם לדירה חדשה ומעוניינים לשמור על הפרטיות שלכם גם בתיבת הדואר? לשם כך תזדקקו למנעולן ברמת גן המתמחה בפריצה והתקנת מנעול לתיבת דואר ללא נזק בדלת התיבה. מנעול תיבת דואר הוא התקן נעילה לאבטחת תיבת דואר, דואר או תיבת מכתבים. מנעולי תיבת דואר הם בדרך כלל בצורת גלילית עם חור בקצה אחד להכנסת מפתח וסיבובו כדי לאבטח את המנעול. לאחר מכן, המפתח נמשך והחור נסגר כדי למנוע חבלה. בישראל מנעולים אלה עשויים בדרך כלל מפליז או נירוסטה. נעילת תיבת דואר משמשת להגנה על תיבות דואר מפני גישה לא רצויה של אנשים לא מורשים כגון גנבים שרוצים לגנוב דואר או להשחית את תיבת הדואר. מנעולי תיבת דואר גם עוזרים לשמור על דואר מפני גשם ושלג בתנאי מזג אוויר קשים.

מנעולן תושב העיר יגיע עד אליכם ויבצע את עבודתו נאמנה

מנעול כספת רב בריח
מנעול כספת

פורץ רכבים ברמת גן

שירותי פריצת רכבים נעשית רק ע”י מנעולן רכב מוסמך!  הצוות שלנו  מחזיק מנעולני רכב בעלי תעודות וציוד ממוחשב מהעיר רמת גן והסביבה, זמינים 24 שעות ביממה. פורץ רכבים מכל סוג שנה ודגם, פריצת אופנועים, שחזור מפתח לאחר אובדן, שכפול מפתחות לרכב, קידוד שלטים, ניתוק קודן או אמבולייזר ועוד… כל אלו מספק לכם מנעולן רכב. זמני הגעה שלנו מהירים במיוחד, עובדים 24 שעות בכל העיר. פריצת רכב זוהי משימה למנעולני רכב מוסמכים בלבד!! חובה להשתמש בכלי פריצה מקוריים בכדי לשמור על תקינות המנעול או הדלת. ישנם כמה שיטות לפריצת רכבים בתל אביב. יש רכבים בעלי נעילת וואקום שמצריכה פריצה מדוייקת וידע רב. הפריצה מתבצעת דרך המנעול בלבד. כמו כן ישנם כלים שונים שמתאימים לכלי רכב שונים. אין לנסות בשום דרך לפרוץ רכב ללא כלים מתאימים, וללא ידע!!!

מנעולן רכב ברמת גן

מלבד פריצת רכבים בר"ג, מנעולן רכב מעניק שירותי תיקון או החלפת סוויץ לרכב, שחזור מפתחות לרכבים, שכפול או קידוד שלטים, שכפול מפתחות, איפוס מפתח ישן ( מונע גניבות ממחזיק המפתח הישן), הגדרת מפתח חדש לאחר שחזור באמצעות קוד חברה (לפי דגם וסוג הרכב), ניתוק קודן לרכב או אימבולייזר ועוד.

פורץ כספות ברמת גן

לא פעם קורה שהכספת מסרבת להיפתח, לפעמים בגלל סוללות חלשות, או איבוד מפתח כספת, ולפעמים פשוט קוד הכספת נשכח. יש גם בעיות מכניות שנוצרות מבלאי טבעי כמו מנגנון נעילה ישן, מנעול שהתיישן ונתקע וכו’.  חשוב במיוחד להזמין פורץ כספות מורשה ברמת גן בלבד!

בצוות שלנו יש מנעולנים פורצי כספות וותיקים ומנוסים בכל סוגי הכספות, החל מכספת בייתית, כספת עסקית, ועד לכספות ענק. המנעולנים שלנו משתמשים בציוד יקר ומיוחד בכדי לפרוץ כל כספת במהירות ויעילות מירבית ללא נזק. בנוסף לפריצת כספות המנעולן שלנו יודע להשמיש כספת שנפרצה, איפוס ושינוי קוד חדש, תיקון כספות, ותחזוק מבוקר לכל כספת. אנו מבינים את הלחץ והדחיפות שלכם ברגע שהבנתם שיש תקלה בפתיחת הכספת, ולכן פורצי הכספות שלנו בעיר עובדים מסביב לשעון 24 שעות. 

פורץ כספות
פורץ כספת ברמת גן

טפט לדלת ברמת גן

 טפט לדלת  זהו פתרון מושלם לחידוש דלת פגומה או דהוייה. בעבר דלתות אלו היו מצריכות להחליף את הדלת כולה. אנו משתמשים בטפט לדלת באיכות וסטנדרטים גבוהים. איכות החומר חשובה לשמירת הטפט במצבי חום-קור, עמידות החומר, חומר נגד מים, אינו דוהה. הדלת היא הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם נכנסים לביתכם. זה צריך להיות מסביר פנים ומזמין. טכניקות ציפוי הדלת החדשות יכולות לעזור לך לעדכן את הכניסה שלך מבלי שתצטרך להחליף את הדלת. אתה יכול לבחור מתוך מגוון רחב של עיצובים, צבעים וסגנונות כדי ליצור מראה מותאם אישית לבית שלך. טפט לדלת הוא דרך קלה לשפר את הכניסה לכל בית. אתה יכול לבחור מתוך מגוון רחב של עיצובים, צבעים ותוספות בכדי ליצור מראה מותאם אישית לבית שלך.

להזמנת קטלוג לבחירת טפט לכל סוגי הדלתות התקשרו עכשיו !! 050-7511372

מצלמות אבטחה ברמת גן

התקנת מצלמות אבטחה 

מצלמות לדירה לעסק לבניין מגורים או לחדרי לובי בכניסה. התקנת מצלמות בעלי חיישן תנועה, ראיית לילה, הקלטה אוטומטית, שליטה מהנייד או המחשב. להזמנות התקשרו ונתאם לכם מתקין מצלמות. יש לנו צוות מתקיני מצלמות. הם מתקינים מצלמות אבטחת לבית, אבטחה עסקית ושאר מטרות. תהליך התקנת מצלמה למקום בו היא תשמש למעקב או הקלטת וידאו. התהליך אינו פשוט כמו לחבר את המצלמה למקור חשמל ואז להפנות אותה לכיוון הרצוי,בכדי להתקין מצלמות באופן מקצועי, צריך לכלול הרכבה של המכשיר על קירות או תקרות כדי לספק יציבות ולהבטיח שלא יתעסקו במכשיר בקלות. התקנת מצלמה יכולה להיות קשה. זה לא רק למצוא את המקום הנכון ולשים אותו שם. אתה צריך לוודא שיש לך את הציוד הנכון, ושאתה יודע איך להתקין אותו כמו שצריך. כדי להתקין מצלמה, עלינו לברר היכן ברצונך להתקין אותה. זה יהיה תלוי בצרכים שלך ובמה שאתה מנסה להשיג עם המצלמה. לאחר שמצאנו מקום טוב עם שדה ראיה מתאים נוכל להתקין את המצלמות בביטחה. ישנם סוגים רבים ושונים של מצלמות הזמינות לרכישה בשוק כיום למטרות וטווחי מחירים שונים. לדוגמה, אם מישהו רוצה מערכת אבטחה אבל לא רוצה שתהיה גלויה, או מצלמה הפועלת על ידי חיישן תנועה וכו’.

לקוחות ממליצים

מנעולנים באזור רמת גן

צור קשר

תגיות חיפוש מנעולן ברמת גן:

מנעולן בר"ג | פורץ מנעולים ברמת גן | מנעולן רכב ברמת גן | פורץ כספות ברמת גן | פורץ רכבים בר"ג | פורץ דלתות ברמת גן | פורץ רכב ברמת גן | פריצת כספת ברמת גן | מנעולן ברמת גן יצאת צדיק | החלפת מנעולים ברמת גן | מנעולים | החלפת צילינדר לדלת ברמת גן | החלפת צילינדר פלדלת | איך מחליפים צילינדר | איך מחליפים מנעול בדלת | מנעול זול לדלת | החלפת מנעול רב בריח | החלפת מנעול בדלת חוסם | החלפת מנעול מגנטי | החלפת מנעול לדלת עץ | מנעול מומלץ לדלת | מנעול זול לדלת |  מחליף מנעולים | מנעול טביעת אצבע | מנעולן מחליף מנעולים | מנעול אנטר | מנעול חכם | מנעולן מומלץ | מנעולן יצאת צדיק | מנעולן | פורץ דלתות | פורץ מנעולים | תיקון דלת | מתקן דלתות | מנעולנים | מנעולן 24 שעות | מנעולן מורשה | מנעולן מוסמך
| טכנאי מנעולים בר"ג | מנעולן זול | מנעולן פורץ | מנעולן לבתים | מנעולנות | מנעולן לעסקים בר"ג |