You are currently viewing טפטים לדלת פלדלת
טפטים לדלת פלדלת

טפטים לדלת פלדלת

טפטים לדלת פלדלת

בין אם זה למטרות אסתטיות או פרקטיות, ציפוי דלת הכניסה שלכם יכול להיות דרך מצוינת לשפר את מראה הבית שלכם. בפוסט זה בבלוג למדו על סוגי הציפויים השונים, היתרונות והחסרונות של כל סוג, והציפוי הטוב ביותר לדלת הכניסה שלכם.

סוגי ציפויים

כשזה מגיע לציפוי דלת הכניסה שלך, יש כמה אפשרויות לבחירה. האפשרויות הפופולריות ביותר הן טפט PVC, ציפוי מגנט לדלת, וציפוי וינוריט פלסטיק. טפט PVC לדלת הוא הבחירה הנפוצה ביותר ומספק את המראה הנועז ביותר וההגנה הטובה ביותר. ציפוי מגנטי הוא בחירה טובה אם אתה רוצה להחליף סגנון לעיתים קרובות. ציפוי וינוריט היא בחירה פחות מומלצת, זהו סוג פלסטיק זול (מה שקיים כיום בדלתות הישנות) אם אתה רוצה להוסיף גימור זול בסגנון עתיק יותר.

יתרונות וחסרונות: לכל אחד מהציפויים הללו יש יתרונות וחסרונות משלו. הצבע העמיד ביותר ומציע את מירב ההגנה הוא בציפוי PVC קריסטלי לדלת, אך הוא גם יכול להיות קשה ליישום ויכול להיות יקר. ציפוי מגנטי לדלתות כניסה מספק גימור עדין יותר אך אינו עמיד כמו טפט, בנוסף ציפוי מגנט לדלת אינו מכסה את השוליים,ויש להשלים את השוליים (קנטים) בעזרת סרט דביק. טפט וינוריט היא האפשרות הזולה ביותר ויכולה להיות קשה ליישום ואינה מציעה את ההגנה הטובה ביותר.

הציפוי הטוב ביותר לדלת הכניסה שלך: בסופו של דבר, הציפוי הטוב ביותר עבור דלת הכניסה שלך תלוי בצרכים ובהעדפות שלך. אם אתם רוצים מראה נועז והגנה משופרת, טפט PVC וניל לדלת הוא הבחירה הטובה ביותר. אם אתם רוצים לחדש את הדלת ולא צריכים כל כך הרבה הגנה, טפט וינוריט הוא האופציה טובה יותר. אם אתם מעוניינים בגימור גס ויפה לזמן קצר יחסית, טפט מגנט היא הבחירה הטובה ביותר. לא משנה באיזה ציפוי תבחרו, חשוב להכין את המשטח כראוי לפני שמתחילים. משמעות הדבר היא הסרת לכלוך, אבק ופסולת, ושיוף כל כתמים המחוספסים. לאחר שהמשטח מוכן כראוי, אתם יכולים להדביק את הציפוי. הקפידו לעקוב אחר הוראות היצרן לקבלת התוצאות הטובות ביותר, או להזמין מנעולן המתמחה בהתקנת טפט לפי בחירתכם. חשוב גם להשתמש בחומרים הנכונים בעת ציפוי דלת הכניסה שלכם. לדוגמה, כדאי להשתמש ברולר ומברשת איכותיים להצמדת הטפט. חשוב גם לבחור את הצבע, והטקסטורה  המתאימים לעבודה. הקפידו לקרוא את התווית כדי להבטיח שאתם משתמשים במוצר המתאים לדלת הכניסה שלכם. לבסוף, כדאי להשתמש גם באיטום מגן כדי שהציפוי ייראה במיטבו (בטפט מגנטי בלבד). זה יעזור להגן על הציפוי מפני פגעי מזג האוויר ולמנוע דהייה או סדקים לאורך זמן. ציפוי דלת הכניסה שלכם יכול להיות דרך מצוינת לשפר את מראה הבית שלכם. אם האספקה וההכנה הנכונים, תוכלו לקבל את הגימור המושלם לדלת הכניסה שלכם. בין אם אתם בוחרים בטפט וניל, מגנט לדלת או ציפוי וינוריט, הקפידו לעקוב אחר הוראות היצרן לקבלת התוצאות הטובות ביותר. עם קצת זמן ומאמץ, אתם יכול לשנות את דלת הכניסה שלכם ולהעניק לבית שלכם מראה חדש ורענן.

להזמנת מתקין טפט לדלת פלדלת כולל התקנה, מקצועי ואמין, ולקבל אחריות על העבודה ועל הטפט חייגו ל 050-7511372.

טפט לדלת פלדלת

התקנת טפט לדלת פלדלת

 

יתרונות טפט PVC לדלת

כמו שכבר הוסבר למעלה, הטפט האיכותי ביותר כיום, נכון לשנת 2023 הוא ציפוי PVC. חומר הPVC זהו חומר קשיח וחזק במיוחד, משתמשים בו למגוון סגנונות, כמו ציפוי ריצפה לרכבים מסחריים, ציפוי קירות, וכו'. בכדי לאפשר גמישות ורכות לטפט, יש לשלב אותו בחומר בשם "וניל". חומר זה יוצר ריכוך וגמישות לPVC, בנוסף הוא יוצר ציפוי קריסטלי לטפט אשר מעניק מראה יוקרתי לטפטים לדלתות, ציפוי קריסטלי מעניק הגנה נוספת לטפט נגד שריטות עדינות, הגנה מנזקי מזג האוויר (UV), ודוחה רטיבות. ציפוי טפט לדלת מסוג זה בעל מראה מרהיב וקל לניקוי (טפט רחיץ).

הציפוי הטוב ביותר לדלת שלך

לא כל הציפויים נוצרים שווים. הציפוי הטוב ביותר לדלת הכניסה שלך תלוי באקלים, בתקציב שלך ובמראה שאתה רוצה להשיג. ציפוי דלתות מסוג PVC הוא אופציה מצוינת למי שמחפש מראה נועז והגנה מעולה. הוא זול יחסית מאשר להחליף דלת, וקל ליישום למי שמתמצא בהתקנה. למראה עדין יותר, טבעי ויוקרתי. ישנו מגוון רחב של סגנונות החל מ-מראה קלאסי מראה כפרי, מודרני, ועד למראה תלת מימד בטפט D3.

טפט קלאסי לדלת


ציפוי דלת בטפט PVC

 

תהליך הזמנת טפט לדלתות כניסה

לא משנה באיזה ציפוי תבחרו, תהליך היישום הוא בדרך כלל זהה. השלב הראשון הוא בחירת הדגם הרצוי, תשלום והזמנת הטפט שבחרנו, לרוב הטפט מיוצר במקום, ולוקח זמן הכנה בבית דפוס כ4-5 ימי עסקים. לאחר שהטפט הוזמן והודפס, כל מה שנשאר לנו זה לתאם תאריך התקנה. אופן ההתקנה כרוך בהכנת הדלת, שיוף וניקוי יסודי, על מנת ליצור משטח חלק ואחיד, דבר המונע היווצרות בועות. 

טיפול בדלת הכניסה שלך: לאחר שדלת הכניסה שלכם מצופה כראוי, תצטרכו לתחזק אותה על מנת לשמור עליה במיטבה. לציפוי דלת וניל, השתמשו בחומר ניקוי עדין ובמים כדי לנקות לכלוך או כתמים. השתמשו במטלית רכה ובתמיסת ניקוי עדינה ומים לכתמים קשים. הקפידו לבדוק את הוראות היצרן או לברר מול המתקין מהיא שיטת הטיפול ושימור הציפוי לדלת עבור הטפט שרכשתם. הדרך הטובה ביותר לטפל בציפוי דלת הכניסה שלך היא לשמור עליו ממגע מול חפצים חדים, ושימוש בחומרי ניקיון כימים. על ידי ביצוע שלבים אלה, אתם יכול להבטיח שציפוי דלת הכניסה שלכם ייראה נהדר ויחזיק מעמד לאורך שנים. בין אם אתם מחפשים מראה נועז או גימור עדין יותר, יש לבחור בציפוי המושלם לדלת הכניסה שלכם. עם הכנה נכונה וטיפול נכון, תוכלו ליהנות ממראה דלת הכניסה שלכם לאורך שנים.

תחזוקה

שמירה על אורך החיים של ציפוי דלת הכניסה שלכם היא חלק חשוב בטיפול הכולל בדלת. בדקו באופן קבוע את הדלת שלכם עבור כל סימני בלאי או נזק. אם אתם מבחינים בבעבוע או קילוף של הציפוי, חשוב לטפל בזה מיד על ידי שיוף האזור הפגוע והנחת שכבה חדשה. בנוסף, מומלץ לבדוק את החומרה בדלת באופן קבוע ולשמן אותם במידת הצורך. פעולה זו תסייע להבטיח שכל רכיבי הדלת שלכם פועלים כראוי ושהם אינם גורמים נזק נוסף לציפוי. לבסוף, חשוב לנקות את הדלת באופן קבוע עם חומר ניקוי עדין ותמיסת מים. זה יעזור למנוע ללכלוך ופסולת להידבק לציפוי ויעזור לשמור על מראהו הטוב ביותר.

לא משנה איזה סוג של ציפוי תבחרו, ציפוי דלת הכניסה שלכם יכול להיות דרך מצוינת להוסיף סגנון והגנה לבית שלכם. עם ההכנה והיישום הנכונים, אתם יכולים להבטיח שדלת הכניסה שלם תיראה נהדר במשך שנים רבות.

למעבר לקטלוג ומחירים עבור חידוש הדלת שלכם לחצו כאן.

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. מור צוברי

    ואווו.. כל מה שרציתי לדעת מצאתי כאן.
    אלופיםםם

כתיבת תגובה