מנעולן באשדוד

מנעולן מוסמך
באישור משרד המשפטים - ישראל
דירוג לקוחות: (314)
5/5

שירותי מנעולן מוסמך לבית ולרכב 24 שעות. חייגו עכשיו ונגיע תוך 20 דקות

מנעולן באישור המשטרה
באישור משטרת ישראל

צור קשר

סרטונים

צוות מנעולנים באשדוד 24 שעות.

שירות מהיר, אדיב, ומקצועי.

מחירים זולים!!!

 

לקוחות ממליצים

הרכב ננעל? הדלת לא נפתחת? הכספת לא מגיבה? התקשרו אלינו לכל בעיה. מנעולן באשדוד והסביבה.

זקוקים למנעולן באשדוד? פורץ רכבים באשדוד? פורץ דלתות או פורץ כספות באשדוד והסביבה??

"מגן אברהם – רשת מנעולנים ארצית" תשלח לכם מנעולן מהאזור שלכם בכדי שזמני ההגעה יהיו מהירים במיוחד.

העיר אשדוד מחולקת לרובעים לפי אזור, יש לנו צוות שפרוס גם באזור הצפוני של העיר (מאזור התעשיה והנמל) עד חלקה הדרומית ביותר בעיר אשדוד (רובע ט"ו,י"ז…).

הצוות שלנו באשדוד, גן יבנה, שתולים, בני עייש, ניצנים, בני דרום ועוד… 

יש לנו צוות של מנעולני רכב באזור אשדוד, פורצי כספות מכל סוג, פורצי דלתות, ואפילו תיבות דואר.

כל פריצה או התקנה שתזדקקו, נשלח את המנעולן שמתמחה בדיוק בתחום בו אתם מעוניינים, וכמובן שנמצא ברדיוס הכי קרוב לאזור שבו צריך לתת שירות.

השירותים שלנו באשדוד והסביבה

פורץ מנעולים

לחץ כאן לפרטים

פורץ מנעולים

המפתח אבד? המנעול נתקע? המפתח נשבר? כנראה שאתם זקוקים לפורץ מנעולים מוסמך.פורץ מנעולים זהו תחום מורכב. לכל מנעול שיטת פריצה שונה.אצלנו המטרה העליונה היא קודם כל לבצע פריצה ללא נזק, או במינימום נזקים. לרוב גם ניתן להשמיש את המנעול.
למידע נוסף

פורץ מנעולים באשדוד

פורץ מנעולים זהו שם כללי לפורץ מוסמך בעל רישיון או תעודת פריצה. בעבר המושג פורץ מנעולים היה למי שלמד לפרוץ מנעולי תליה (מנעול חיצוני בעל קשת נעילה), אותו מנעול שנועלים דלת מקלט,מחסן וכ'ו. עם השנים התפתחו שיטות הנעילה ונוצר מגוון רב של מנעולים. בימינו תפקידו של הפורץ הוא לפתוח כל מנעול אפשרי, באמצעות כלים ומכשירים שונים המתאימים לסוג המנעול ולשיטת הפריצה שלו. פורץ מנעולים באשדוד יודע לפרוץ כל מנעול לכל דלת שער או רכב. נזדקק לפריצת מנעול במקרים הבאים:

  • המפתח אבד או נשבר.
  • הרכב נעול והמפתח נשכח בתוכו.
  • הכספת מסרבת להיפתח.
  • המנעול לשער חלוד או בלוי.
  • הצילינדר בדלת מסתובב והדלת לא נפתחת.
  • הקוד למנעול נשכח.
  • הסוויץ ברכב נתקע. 
  • פריצת תיבת דואר

אלו הן רק מספר דוגמאות מתי נזדקק לפורץ מנעולים מורשה מאשדוד והסביבה.

פורץ רכבים

לחץ כאן לפרטים

פורץ רכבים

פריצת רכב זוהי משימה למנעולני רכב מוסמכים. חובה להשתמש בכלי פריצה מקוריים בכדי לשמור על תקינות המנעול או הדלת. ישנם כמה שיטות לפריצת רכבים. קיימים רכבים בעלי נעילת וואקום שמצריכים פריצה מדוייקת וידע רב. הפריצה מתבצעת דרך המנעול בלבד. כמו כן ישנם כלים שונים שמתאימים לכלי רכב שונים. אין לנסות בשום דרך לפרוץ רכב ללא כלים מתאימים, וללא ידע!!!
למידע נוסף

פורץ רכבים באשדוד

הרכב ננעל? התקשרו עכשיו ונגיע תוך דקות. צוות אדיב ומקצועי  מאשדוד והסביבה לשירותכם: פורץ רכבים באשדוד והסביבה.

שירותי פריצת רכבים ללא נזק מכל סוג ודגם, בין השאר אנו מבצעים פריצת רכבי יוקרה בעלי נעילת וואקום באמצעות כלים ומכשירים יחודיים מהטובים בעולם

פריצת רכב זוהי משימה לפורצי רכבים מוסמכים בלבד!! חובה להשתמש בכלי פריצה מקוריים בכדי לשמור על תקינות המנעול או הדלת. ישנם כמה שיטות לפריצת רכבים. יש רכבים בעלי נעילת וואקום, שמצריכה פריצה מדוייקת וידע רב.
הפריצה מתבצעת דרך המנעול בלבד.
ישנם כלים שונים שמתאימים לסוג הרכב לפי דגם ושנת רכב.

פורץ דלתות

לחץ כאן לפרטים

פורץ דלתות באשדוד

מצאתם את עצמכם מול דלת שלא נפתחת לאחר יום עבודה? המפתח נגנב או אבד? הדלת נטרקה? או שהמנעול לא מגיב? כאן תזדקקו לפורץ דלתות מקצועי מאבן יהודה.
למידע נוסף

פורץ דלתות באשדוד

השירותים שפורץ דלתות מאשדוד מעניק הם:

  • פריצת דלתות לאחר אובן מפתחות .
  • פריצת דלת עם מפתח שבור בתוך הצילינדר (ישנם מקרים בהם ניתן לחלץ את המפתח השבור).
  • פריצת צילינדר לדלת.
  • פריצת דלת רב בריח, רשפים, פלדלת, שיריונית חוסם דתות כניסה, דלת פנים, אלומיניום, דלת עץ ועוד.
  • פריצת סגר עליון לדלת.
  • פריצת דלת ללא נזק. באמצעות כלים המדמים מפתח מקורי.
  • פריצת דלת טרוקה (דלת לא נעולה).
  • מנעול כספת לדלת.

פורץ כספות

לחץ כאן לפרטים

פורץ כספות באשדוד

פריצת כספות מקצועית מתייחסת לפרקטיקה המיוחדת של פתיחת כספות מאובטחות מבלי לפגוע בתכולה או במארז המגן החיצוני. תרגול זה נעשה בדרך כלל על ידי מנעולנים, מומחי אבטחה, ובעלי רמה גבוהה של ידע בתחום
למידע נוסף

פורץ כספות באשדוד

פורץ כספות באשדוד והסביבה: פריצת כל סוגי הכספות ללא נזק, השמשת כספת לאחר פריצה, פריצת כספות באמצעות מכשיר מיוחד המדמה מפתח מקורי לכספת, החלפת מנעול ומנגנון נעילה לכספות ועוד…

פריצה לכספת דורשת הבנה מעמיקה של סוגי הכספות השונים הקיימים. כספות משולבות הן הנפוצות ביותר ומחייבות הזנת שילוב של מספרים בסדר הנכון כדי לפתוח את הכספת. כספות מפתח דורשות הכנסת מפתח למנעול כדי לפתוח את הכספת, בעוד כספות ביומטריות דורשות סריקת טביעת אצבע כדי לקבל אישור. כספות עם נעילת זמן מחייבות את המשתמש להמתין פרק זמן מסוים לפני פתיחת הכספת, מה שמקשה מאוד על הפריצה. כספות אלקטרוניות הן המתקדמות ביותר ודורשות קוד מיוחד כדי לגשת לכספת.

טפט לדלת

לחץ כאן לפרטים

טפט לדלת באשדוד

הדבקת טפט זהו רעיון מושלם בכדי להוסיף צבע ועניין לדלת הישנה שלכם, מבלי להחליף אותה בדלת חדשה. הרעיון של הדבקת טפט לדלת מוזילה הוצאות מיותרות בהחלפת הדלת, וגם מאפשרת לנו לבחור מבין מבחר דוגמאות רחב של טפטים,  מתוך בחירת דוגמאות מקטלוג המתחדש מעת-לעת.
למידע נוסף

טפט לדלת באשדוד

חידוש דלתות

בכל הנוגע לבחירת טפט לדלת, יש מגוון אפשרויות זמינות. בהתאם לעיצוב החדר והאפקט הרצוי, בחירת הטפט יכולה לנוע בין מסורתי למודרני. סוגי הטפט הפופולריים ביותר הם PVC ויניל,  לכל סוג יש תכונות, מאפיינים ועלויות ייחודיים משלו. טפט ויניל הוא הסוג הנפוץ ביותר המשמש לדלתות. זוהי גם האפשרות המשתלמת ביותר והיא זמינה במגוון צבעים ודוגמאות. קל להתקנה וניתן לנגב אותו עם מטלית לחה. אין לו גימור מבריק, ולכן הוא מתאים היטב לעיצובים מסורתיים יותר

החלפת צילינדר

לחץ כאן לפרטים

החלפת צילינדר לדלת

ישנם מספר סוגים של צילינדרים לדלתות, לכל סוג יתרונות משלו, לכן חשוב לבחור את המנעול המתאים לצרכים שלכם. צילינדרים מוגני פריצות הם המאובטחים ביותר והם נמצאים בשימוש נפוץ בדלתות בעלי אבטחה גבוהה. צילינדרים גלגל סטנדרט הם הסוג הנפוץ ביותר והם משמשים בדרך כלל ביישומי מגורים
למידע נוסף

החלפת צילינדר באשדוד

צילינדרים לדלתות הם מרכיב חיוני באבטחת הדלת, שכן הם האמצעי העיקרי לשליטה בגישה לדלת נעולה. ניתן להחליף או לשדרג אותם לצילינדרים בעלי אבטחה גבוהה יותר כדי לשפר את האבטחה הכוללת של הדלת. חשוב לבחור צילינדר דלת אמין ואיכותי כדי להבטיח את הבטיחות והבטיחות של המקום שלכם.

למידע-המלצות-יתרונות וחסרונות של הצילינדרים הנפוצים בארץ לחץ כאן

מנעולן רכב

לחץ כאן לפרטים

מנעולן רכב

מנעולן רכב - מתי נזדקק לו? המפתח לרכב אבד או נשבר? הרכב נעול והמפתח בתא המטען? הקודן לא מגיב? הסוויץ לא מסתובב? 
למידע נוסף

מנעולן רכב באשדוד

מנעולן רכב יכול לספק מגוון שירותים הקשורים לבעיות מנעול ומפתחות לרכב. שירותים אלו יכולים לכלול יצירת מפתחות לרכב חדשים, שכפול מפתחות קיימים לרכב, פתיחת דלתות רכב ותכנות מחדש של שלטי מפתח לרכב. מנעולן רכב יכול לסייע גם בהחלפת מפתח לרכב, תיקון סוויץ, חילוץ מפתחות שבורים עוד.

מנעולן מנוסה יודע לפענח תקלות במערכות הנעילה השונות של כלי הרכב. כמו כן מנעולן רכב מקצועי יודע לשחזר מפתחות לאחר אובדן מפתח, ביטול מפתח ישן, ניתוק קודן תקול, שכפול מפתחות לרכב, קידוד שלטים, ביטול אמבולייזר, תיקון או החלפת סוויץ ועוד.

מנעולנים בקרבת מקום

פורץ מנעולים בבת ים

מנעולן באשקלון

צור קשר המלצות פורץ מנעולים פורץ רכבים פריצת דלת פורץ כספות טפט לדלת החלפת צילינדר מנעולן רכב ניווט: צור קשר המלצות פורץ מנעולים פורץ רכבים

קרא עוד »
תיקון דלתות

מנעולן בגן יבנה

צור קשר המלצות פורץ מנעולים פורץ רכבים פריצת דלת פורץ כספות טפט לדלת החלפת צילינדר מנעולן רכב ניווט: צור קשר המלצות פורץ מנעולים פורץ רכבים

קרא עוד »
Replacement of locking mechanism

מנעולן ביבנה

צור קשר המלצות פורץ מנעולים פורץ רכבים פריצת דלת פורץ כספות טפט לדלת החלפת צילינדר מנעולן רכב מחירון ניווט: צור קשר המלצות פורץ מנעולים פורץ

קרא עוד »